نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

مانتو خال خالی سفید مشکی

ست کردن لباس‌های خال خالی در حال حاضر، با هر مکان و موقعیتی از رسمی و کاری گرفته تا کژوال و دورهمی‌های دوستانه، متناسب است.

نقش خال خالی، از جمله نقش‌های نوستالژی مربوط به دهه‌های گذشته میلادی است  تا محبوبیت گذشته خود را بار دیگر تکرار کنند. از آن‌جایی که ست کردن لباس خال خالی نیاز به توجه بیش‌تری دارد. در این بخش از فروشگاه اینترنتی لوکسشین می‌خواهم چند آیتم و نحوه استایل کردن با خال خالی را با شما در میان بگذاریم.

مانتو خال خالی بلند شیک دخترانه
مانتو خال خالی بلند شیک دخترانه

مدل لباس مجلسی خال خالی

در طول سالیان گذشته، طرح‌های مختلفی از پارچه به دنیای مد و فشن پا گذاشته‌اند؛ اما حتما دقت کرده‌اید که طرح خال خالی تقریبا هیچ‌وقت از دنیای مد و فشن کنار نرفته است. یعنی با وجود هزاران هزار مدل و رنگ مختلف باز هم خال‌خالی‌ها در قلب بیشتر افراد، جایگاه ویژه‌ای دارند. لباس‌های مجلسی خال خالی به انگلیسی (Polka dot dresses) همیشه بامزه و جالب هستند.

این روزها هم علاوه بر محبوبیت همیشگی انواع لباس خال خالی، دنیای مد نگاه خود را به شکل ویژه‌ای به آنها معطوف کرده است؛ به طوری که این طرح همه‌پسند را به تن ستاره‌های هالیوودی نظیر نیکول کیدمن دیده‌ایم.

لباس خال خالی برای تمام سنین و جنسیت‌ها مناسب است و کاربردی بودن آن، یکی از دلایل عمده محبوبیت و شهرتش به شمار می‌رود. از دیگر ویژگی‌های مثبت این طرح لباس مجلسی که باعث محبوبیت آن شده است این است که لباس‌های خال خالی با خال‌های سفید و مشکی تقریبا با تمام رنگ‌ها سازگاری دارند.

لباس مجلسی خال‌خالی هم برای یک پیراهن مجلسی شیک و زیباست و هم برای پوشیدن در یک مهمانی دورهمی ساده. در واقع، این طرح در هر دو سبک رسمی و اسپورت به خوبی می‌نشیند و در استایل‌تان جای می‌گیرد.

مانتو خال خالی دامن کلوش نخی یلند
مانتو خال خالی دامن کلوش نخی یلند

نحوه ست کردن لباس خال خالی

اگر می‌خواهید لباس خال خالی بپوشید بهتر است بی‌خیال لباس‌ها و آیتم‌های پر زرق‌ و برق یا شینیون مو شوید. بهتر است از آیتم‌های تک رنگ و مینیمال به همراه نقش خال خال استفاده کنید.

پارچه خال خالی را با آیتم‌های دیگری که خال خالی نیست ترکیب کنید. یکی از بهترین انتخاب‌ها، ترکیب با پارچه ساده به شمار می‌رود. ست کردن آیتم‌های خال خالی با اندازه دایره‌های گوناگون یا با رنگ‌های متفاوت می‌تواند جذاب شود اگر این‌کار را ماهرانه انجام دهید.

مدل مانتو خال خالی در اینستاگرام
مدل مانتو خال خالی در اینستاگرام

شلوار مجلسی خال خالی

شلوار خال خالی؟

احتمالا برای شما این آخرین گزینه است! شاید شلوار خال خالی بی‌کلاس و دور از مد و فشن به نظر برسد اما خیلی باید خوش سلیقه باشید که بتوانید شلوار خال خالی را با لباس‌های دیگر به زیبایی ست کنید. شلوارهای خال خالی، پیراهن ساده و معمولی‌تان را به راحتی به یک لباس مجلسی شیک و زیبا تبدیل می‌کنند. بسته به جنس شلوار خال خالی که انتخاب می‌کنید، امکان پوشیدن آن در جشن‌های رسمی تا مهمانی‌های ساده و خودمانی وجود خواهد داشت.

شلوارهای خال خالی، یادآور مد و فشن در سال‌های ۱۹۸۰ میلادی هستند. اگر به آن دوران علاقه دارید یا به طور کلی به لباس خال خال عشق می‌ورزید، یک عدد شلوار خال خالی تهیه کنید و آن را با یک شومیز که در قسمت یقه چین‌ می‌خورد هماهنگ کنید و بپوشید. یادتان نرود که دنیای مد و فشن بسیار گسترده و متنوع است و هیچ‌گونه محدودیتی در کار نیست. پس از طرح‌ها و مدل‌های مختلفی که در سال‌ها و دهه‌های گذشته مطرح بوده هم ایده بگیرید و ببینید که چه لباس و استایلی بیش از همه برای‌تان جذاب و مناسب است.

مانتو خال خالی تابستانی
مانتو خال خالی تابستانی

اکسسوری با لباس خال خالی

اکسسوری‌هایی که همان نقش خال خال را دارند مانند هد‌بند، روسری، شال یا دست‌بند، گردنبند‌های پارچه ای ، ست لباس خال خالی را با اضافه کردن اکسسوری‌های ساده و تک‌رنگی مانند کمربندی که رنگ متضاد زمینه یا هم رنگ با خال‌ها دارد، یا حتی استفاده از کفش با رنگ‌های شاد و کیف دستی می‌تواند استایل را بسیار جذاب‌تر و چشم‌گیر‌تر کند.

 

بهترین آیتم‌هایی که می‌توانید نقش خال خالی را وارد استایل خود کنید چیست؟!

جواب این سوال تا حدود زیادی سلیقه‌ای است و بستگی به سبکی دارد که در استایل شخصی از آن پیروی می‌کنید. برای مثال اگر طرفدار سبک مینیمال هستید، آیتم‌های کوچک‌تر مانند شال، کفش یا کیف دستی را به این سبک انتخاب کنید.

مدل مانتو اسپرت خال خالی زنانه
مدل مانتو اسپرت خال خالی زنانه

ست کردن رنگ لباس خال خالی

یکی از پر طرفدار‌ترین رنگ‌ها برای آیتم‌هایی با طرح خال خالی، ترکیب سفید و مشکی است که البته زمینه سفید با خال‌های مشکی برای فصل‌های گرم‌تر سال مانند بهار و تابستان مناسب‌تر است.

آیتم‌هایی با نقش خال خال ریز، اندام را جمع و جور می‌کنند، در حالی که خال خال های درشت، اندام را پر‎تر و حجیم‎تر نشان خواهد داد.

مانتو تابستانی با پارچه خال خالی
خرید اینترنتی مانتو تابستانی با پارچه خال خالی
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *