نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

مانتو خنک تابستانی شیک و جدید

با فرا رسیدن فصل تابستان جدیدترین مدلهای مانتو تابستانی – از جمله مانتوهای جنس نخی و حریر را از قسمت مدل مانتو سایت لوکسشین در اختیار شما عزیزان قرار دادیم تا بتوانید مناسب ترین انتخاب مانتو را برای تابستان و گرمای آن داشته باشید.

مانتو خنک جلو بسته بلند
مانتو خنک جلو بسته بلند

مدل های مانتو مشکی جدید و زیبا تابستانه

مانتوهای مشکی حریر از جمله پرطرفدارترین مدل مانتوهای مجلسی محسوب می گردند، این مدل مانتوهای زیبا و خاص پوشش مناسبی برای خانم های ایرانی می باشند و از جمله بهترین گزینه ها برای مهمانی ها محسوب می گردند.

مانتو خنک تابستانی مشکی دخترانه
مانتو خنک تابستانی مشکی دخترانه

یکی از جدیدترین مانتوهای تابستانه می باشد که با پارچه ای از جنس الیاف طبیعی علاوه بر اینکه از عرق کردن و بو گرفتن بدن جلوگیری می کند گزینه بسیار مناسبی برای مقابله با گرمای طاقت فرسای فصل تابستان می باشد.

این مدل از مانتوها که چند سالی است مورد استقبال خوبی قرار گرفته اند با توجه به طراحی پایین تنه ای که دارند گزینه کاملا مناسبی برای پوشش در فصول بهار و تابستان می باشند. جنس این مانتو تابستانی کرپ خاویاری ترک می باشد.

مدل مانتو نخی خنک تابستانی جلو باز
مدل مانتو نخی خنک تابستانی جلو باز

پارچه حریر

حریر یک پارچه تمام عیار برای دوخت مانتو است و با توجه به لطافت و ضخامتی که دارد معمولا در تولید مانتو فصول گرم از آن استفاده می‌شود. احتمالا همین مقدمه کافی است تا برای خرید انواع مدل مانتو حریر برای تابستان دست به کار شوید.

پارچه حریر یکی از انواع پارچه های بسیار نازک و سبک بوده که از لطافت بسیاری برخوردار است. در گذشته به انواع پارچه حریر پارچه اطلسی هم اطلاق می‌شد و خیلی از افراد حریر را نوعی ابریشم می‌دانستند. اما با معرفی انواع و اقسام حریر مثل حریر ابریشم، دسته بندی دو نوع پارچه حریر و ابریشم برای همیشه از هم مجزا شد.

 

مانتو خنک تابستانی جلو بسته ابروبادی
مانتو خنک تابستانی جلو بسته ابروبادی

مانتو خنک برای تابستان رنگ روشن
خرید مانتو خنک برای تابستان رنگ روشن

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *