نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

مانتو رنگ طوسی یا خاکستری

رنگ طوسی از جمله رنگ های خنثی و بسیار تاثیر پذیر است، یعنی شما با انتخاب رنگ های کناری آن می توانید طوسی را تحت تاثیر قرار دهید و یک ترکیب شاد و پر انرژی یا برعکس سرد و ملایم داشته باشید.

مانتو طوسی شیک و مجلسی را می توان با هر رنگ شال و کیف و کفشی ست کرد، چون رنگ طوسی یک رنگ خنثی است و به راحتی با هر رنگی ست می شود.

اما اگر عاشق رنگ های جیغ هستید قرمز، بنفش، آبی و سرخابی ترکیبات جالب و زیبایی با رنگ طوسی هستند.

مانتو رنگ طوسی روشن
مانتو رنگ طوسی روشن

روانشناسی رنگ طوسی

در روانشناسی رنگ‌ها، رنگ طوسی نماد اعتماد، اطمینان، آرامش، استقلال و هوش است.

در واقع این رنگ آن چنان قدرتی دارد که ظاهر شما را از دیگران متمایز می‌کند.

فصل پاییز و زمستان بهترین زمان برای استفاده از رنگ طوسی است .

پس الان بهترین فرصت است تا یک مانتو طوسی شیک و مجلسی را برای خود تهیه کنید.

طوسی چون از دو رنگ سیاه و سفید تشکیل شده است، خاصیت این دو رنگ را نیز به همراه خود دارد. خاصیت رنگ سفید که باعث جلوه ی بیشتر رنگ کناری خودش می شود و هم خاصیت رنگ مشکی که باعث تمرکز زیاد روی رنگ ها می شود، و همین باعث می شود که رنگ بسیار مناسبی برای ترکیب کردن باشد.

مدل مانتو پاییزه رنگ طوسی
مدل مانتو پاییزه رنگ طوسی

ست کردن شال و روسری با مانتو طوسی

طوسی یکی از رنگ‌های خنثی است، بنابراین به جز رنگ قهوه‌ای شما می‌توانید از سایر رنگ‌ها به عنوان روسری یا شال ست این مانتو استفاده کنید.

اگر راهنمایی دقیق‌تری می‌خواهید، بهترین رنگ‌ها برای ست کردن با یک مانتو جدید و به روز دخترانه طوسی رنگ‌های پاستیلی و تن‌ های رنگ‌های مختلف است.

از رنگ هایی که در ست کردن شال و روسری با مانتو طوسی بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند، رنگ زرشکی و صورتی است. این دو رنگ به خوبی با طوسی ست می شود و در بین خانم ها از ست های پرطرفدار و دوست داشتنی هستند.

 

رنگ خاکستری و طوسی اگر با رنگ های شاد ترکیب شود می تواند باعث جذابیت بیشتر آن رنگ ها شود بنابراین بهتر است برای ایجاد تعادل در ظاهر و تیپ خود از ترکیب رنگ خاکستری با رنگ های شاد استفاده نمایید.

ترکیب رنگ طوسی با مشکی و سفید نیز جزء ترکیب رنگی های بی نظیر و ایده آل است و در صورت تمایل بهتر است از این ترکیب رنگی در پوشش خود استفاده نمایید و شیک پوش و متفاوت تر از همیشه به نظر برسید.

پیشنهاد می‌کنیم در کنار این مانتو، از روسری های ساتن ساده در رنگ های تیره، شلوار جین یا پارچه ای فاق بلند و کفش های نوک تیز استفاده کنید کیف دستی ها و کلاچ های کوچک می‌توانند اکسسوری مناسب این ست باشند.

مانتو به رنگ خاکستری تیره
مانتو به رنگ خاکستری تیره

همه‌ی این رنگ‌ها به کنار، ترکیب رنگ طوسی با سفید و مشکی استایل جذاب و خیلی زیبایی می‌سازد. قطعا در کمد لباس‌هایتان شومیز، شلوار، تی شرت، روسری و …. به رنگ مشکی و سفید دارید. خیلی راحت می‌توانید با رنگ طوسی آن را ست کنید.

مساله مهم در انتخاب رنگ روسری، رنگ پوست صورتتان است که برخی از خانم‌ها اصلا به این قضیه توجه نمی‌کنند. رنگ طوسی درست است که با هر رنگی خیلی راحت ست می‌شود، اما باید دقت داشته باشید که به رنگ پوست صورتتان بیاید.

 

خانم‌های که پوست صورتشان سفید یا سفید خیلی روشن است، بهترین انتخاب برای آن‎ها روسری‌های تیره رنگ است. چون روسری رنگ روشن باعث می‌شود که پوست صورتتان روشن‌تر از حد معمولش دیده شود.

بهترین انتخاب برای خانم‌های سفید پوستی که مانتو طوسی دارند و یا قصد خرید دارند، روسری‌های جگری یا قرمز تیره، آبی تیره، سبزتیره است اینجوری صورت شما خیلی جذاب‌تر و زیباتر به نظر می‌رسد.

خانم‌هایی که پوست صورتشان سفید مایل به قهوه‌ای‌ست بهترین رنگ روسری که می‌توانند برای ست کردن با مانتو طوسی انتخاب کنند، نه باید تیره باشد و نه روشن. در واقع باید رنگ‌های میانه همچون بژ، یاسی، آبی آسمانی، صورتی را انتخاب کنند.

 

خانم‌هایی که پوست صورتشان قهوه‌ای تیره است، بهتر است برای انتخاب رنگ روسری به دنبال رنگ‌های شاد و روشن بروند. این دسته از افراد برای ست مانتو طوسی بهتر است رنگ روسری بنفش، آبی کاربنی، زرد و قرمز را انتخاب کنند تا چهره آن‌ها بسیار جذاب‌تر و بشاش‌تر به نظر برسد.

خانم‌هایی که رنگ پوستشان سیاه یا تیره است، اصلا نباید به دنبال رنگ‌های تیره برای روسری بروند، چون باعث می‌شود که پوستتان تیره تر به نظر برد. مانتو طوسی را این دسته از افراد می‌توانند با شال یا روسری به رنگ بنفش سیر، نارنجی، آبی لاجوردی، سبز زمردی ست کنند.

 

روسری و شال مشکی و سفید معمولا برای هر رنگ پوستی سازگار است. بدین منظور می‌توانید این دو رنگ را با مانتو طوسی به راحتی ست کنید و دیگر دغدغه ست کردن روسری با مانتو را نداشته باشید.

رنگ مانتو خاکستری روشن
رنگ مانتو خاکستری روشن

همان طوری که گفتیم این رنگ جزء رنگ‌های خنثی است و بهترین انتخاب رنگ برای لباس‌های نوروزی است.

چون این رنگ لباس، به راحتی با هر رنگ لباسی ست می‌شود.

این رنگ در عین حالی که بسیار ساده دیده می‌شود، اما خیلی جذاب است و باعث می‌شود که استایل شیک‌تر و زیباتری داشته باشید.

نماد این رنگ اعتماد، اطمینان، آرامش، استقلال و هوش است.

رنگ طوسی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فصل بهار و تابستان است دلیل آن هم روشن بودن این رنگ است که سبب جذب نور خورشید نمی‌شود و نسبت به پوشیدن لباس با رنگ‌های تیره کمتر احساس گرما خواهید کرد.

 

رنگ طوسی از آن رنگ‌های مورد علاقه اکثر خانم‌هاست که در کمد لباس‌هایشان قطعا حداقل یک لباس به رنگ طوسی پیدا خواهید کرد.

همانطوری که گفتیم این رنگ برای استایل اسپرت بهترین انتخاب است بنابراین یک مانتو طوسی را می‌توانید با یک شلوار دخترانه اسپرت و یک کفش کالج خیلی راحت ست کنید.

به همین دلیل باید بدانید که انتخاب مانتو به رنگ طوسی برای قرن پیش رو می‌تواند انتخاب کاملا هوشندانه‌ای باشد. جالب‌ترین نکته در مورد رنگ طوسی این است که پادشاه رنگ‎های مکمل است.

پس با خیال راحت این رنگ را که یکی از رنگ‌های مد سال است، برای مانتو انتخاب کنید.

ست مانتو رنگ طوسی
ست مانتو رنگ طوسی

قرمز – طوسی

یک رنگ خنثی با یک رنگ گرم و جیغ استایل شما را بسیار جذاب می‌کند.

رنگ قرمز، زرشکی، آجری و رنگ‌های دیگری که در طیف رنگی قرمز قرار می‌گیرد، باعث می‌شوند که دیگر لباس طوسی رنگ شما یکنواخت به نظر نرسد.

کنار هم قرار گرفتن این دو رنگ بسیار انرژی بخش خواهند بود.

طوسی – صورتی

یکی از رنگ‌های مکمل در دنیای مد فشن برای رنگ طوسی، رنگ صورتی است.

اما دقت داشته باشید که هر دو این رنگ‌ها را تیره یا روشن انتخاب نکنید.

سعی کنید که یکی از آن‌ها را تیره(صورتی تیره) و یکی دیگر را روشن(طوسی روشن) انتخاب کنید تا نتیجه مطلوب‌تری از ست لباس طوسی و صورتی بدست آورید.

به عنوان مثال اگر مانتو خود را به رنگ سال یعنی طوسی روشن انتخاب کردید، رنگ شومیز یا شال خود را صورتی تیره انتخاب کنید تا استایل شیک تری داشته باشید.

سبز – طوسی

دو رنگ سبز و طوسی برای هر 4 فصل سال بسیار شیک و جذاب هستند.

لازم است بدانید این دو رنگ در کنار هم دیگر نمادی از آرامش و قدرت است.

به عنوان مثال می‌توانید مانتو طوسی روشن را با شومیز سبز تیره رنگ ست کنید تا شیک جذاب‌تری داشته باشید.

طوسی – زرد

طوسی و زرد دو رنگ ترند سال 1400 هستند که برای فصل بهار و تابستان رنگی جذاب و خوشگل به حساب می‌آید.

برای داشتن یک استایل جذاب بهاری این دو رنگ را می‌توانید انتخاب کنید. مخصوصا مانتو طوسی را می‌توانید با شلوار اسپرت دخترانه تیره رنگ ست کنید تا استایل بسیار خوب و جذابی بسازید.

رنگ زرد در کنار رنگ طوسی جلوه خیلی پر انرژی و شیکی را میسازد.

طوسی – آبی

این دو رنگ یکی از مکمل‌های جذاب برای یکدیگر هستند.

تمامی طیف‌های رنگی آبی از روشن تا تیره به راحتی با رنگ طوسی ست می‌شود.

توجه داشته باشید که رنگ آبی یکی از رنگ‌های سلنطتی به حساب می‌آید. این دو رنگ برای استایل رسمی و مجلسی زنانه بهترین انتخاب هستند.

طوسی – نارنجی

دو رنگی که د رکنار هم حس نشاط و شادی را به آدم منتقل می‌کند. بنابراین اگر دوست دارید که یک استایل متفاوت و جذاب را تجربه کنید، حتما این دو رنگ را انتخاب کنید.

شاید بگویید رنگ نارنجی، رنگ جیغی است اما زمانی که در کنار رنگ طوسی استفاده می‌شود، ملایم‌تر به نظر می‌رسد.

مانتو رنگ طوسی صورتی
خرید مانتو رنگ طوسی صورتی

چه رنگ لاکی انتخاب کنیم؟

رنگ لاک، کار خیلی سختی نیست.

چون می‌توانید با رنگ دیگر آیتم‌های استایلتان ست کنید.

نکته ای که باید دقت داشته باشید این است که هرگز با مانتو به رنگ طوسی لاک خود را طوسی انتخاب نکنید چون باعث می‌شود که استایلتان یکنواخت به نطر برسد. بنابراین برای اینکه استایلتان جذاب‌تر باشد، بهتر است رنگ لاکتان را به رنگ روسری، کیف و یا کفش خود ست کنید. اینجوری باعث می‌شود که هارمونی زیبایی با رنگ‌ها در استایلتان بسازید.

 

انتخاب کفش و کیف برای جذاب‌تر شدن یک استایل چه رسمی چه اسپرت، اهمیت خیلی زیادی دارد. برای انتخاب کفش و کیف اول از همه باید به نوع استایلتان توجه داشته باشید که رسمی هست یا اسپرت. بعد از آن تصمیم بگیرید که چه نوع کفش و کیفی انتخاب کنید.

 

اگر علاقمند به استایل رسمی دارید، بهتر است برای رنگ کیف و کفشتان از رنگ‌های مشکی، آبی تیره، سبز تیره، زرد خردلی و زرشکی انتخاب کنید.

همچنین باید توجه داشته باشید که برای زیباتر و جذاب تر شدن استایلتان چه رسمی چه اسپرت رنگ مشکی را برای کیف و کفش خود انتخاب کنید.

برای انتخاب تیپ اسپرت، در کنار انتخاب مانتو طوسی به دنبال کفش کالج به رنگ‌های روشن باشید. همچنین برای انتخاب کیفتان حتما لازم است به فرم بدنتان توجه داشته باشید. رنگ‌های روشن برای کیف و کفش باعث می‌شود که استایل مدرنی بسازید.

 

شلوار چه رنگی با مانتو طوسی بپوشیم؟

درست است که مانتو طوسی با هر رنگی به آسانی ست می‌شود اما برای انتخاب رنگ شلوار باید حساسیت بیشتری به خرج دهید.

یکی از بهترین انتخا‌ب‌ها برای ست شلوار با مانتو طوسی شلوار جین آبی است.

اما باز هم می‌توانید هر رنگ از جین را با مانتو به رنگ طوسی ست کنید اما بهتر است که رنگ آن تیره باشد.

جذاب ترین رنگ برای ست کردن با رنگ طوسی رنگ مشکی و سفید برای روسری، شلوار، کیف و کفش و … است.

اما نباید تمامی آیتم‌های استایلتان از این دو رنگ باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *