نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

مانتو لاکچری طوسی

مانتوهای لاکچری رنگ طوسی تیره و روشن

رنگ طوسی از ترکیب رنگ های سیاه و سفید تشکیل شده است و جزء رنگ های خنثی می باشد و شما می توانید این رنگ را با سایر رنگ ها به راحتی ست کنید.

مانتوهایی با رنگ طوسی از پرطرفدارترین مدلها میباشد که در انواع طیف های روشن و تیره موجود می باشد و در صورت تمایل می توانید به همراه این طرح مانتوها و اکسسوری هایی با رنگ های تیره یا روشن بپوشید و جذابیت ظاهر و تیپ خود را افزایش دهید.

مانتو طوسی جلو باز
مانتو طوسی جلو باز

مدل مانتو طوسی زنانه و دخترانه

مانتو یکی از ضروری ترین پوشش ها برای خانم ها و دختران جوان است که در انواع رنگ های مختلف موجود می باشد و اگر شما تمایل دارید ظاهر و تیپی ایده آل داشته باشید بهتر است در انتخاب رنگ مانتوی خود حساسیت لازم را به خرج دهید. بهترین رنگ برای شما رنگ طوسی میباشد. که طرفداران زیادی دارد.

 

طرح های مانتوی طوسی و خاکستری

مانتوی طوسی اگر بدرستی با سایر رنگ ها ست شود جذابیت ظاهری شما بیشتر به نظر می رسد بنابراین بهتر است شما این رنگ را با رنگ هایی مناسب ست نمایید.

مانتو طوسی خوشگل گلدار
مانتو طوسی خوشگل گلدار

رنگ آبی از انواع رنگ هایی است که به راحتی با رنگ های طوسی و خاکستری ست می شود و شما می توانید مانتوی خاکستری یا طوسی را با شلوار جین بپوشید همچنین می توانید سایر اکسسوری ها نظیر کیف و روسری و … را از بین طیف های مختلف رنگ آبی انتخاب نمایید.

مانتو طوسی با چی ست میشه
مانتو طوسی با چی ست میشه

رنگ طوسی همچنین با رنگ بنفش ترکیبی ایده آل و خاص را ایجاد می کند و اگر شما تمایل دارید ظاهری به روز و جذاب داشته باشید بهتر است سایر لباس هایتان را از بین طیف های مختلف رنگ بنفش انتخاب نمایید.

رنگ خاکستری و طوسی اگر با رنگ های شاد ترکیب شود می تواند باعث جذابیت بیشتر آن رنگ ها شود بنابراین بهتر است برای ایجاد تعادل در ظاهر و تیپ خود از ترکیب رنگ خاکستری با رنگ های شاد استفاده نمایید.

مانتو طوسی صورتی دخترانه
خرید مانتو طوسی صورتی دخترانه

ترکیب رنگ طوسی با مشکی و سفید نیز جزء ترکیب رنگی های بی نظیر و ایده آل است و در صورت تمایل بهتر است از این ترکیب رنگی در پوشش خود استفاده نمایید و شیک پوش و متفاوت تر از همیشه به نظر برسید.

مانتو پاییزه طوسی بلند
مانتو پاییزه طوسی بلند

مانتوی طوسی در انواع طرح های مجلسی و اسپرت و ساده و اداری و … موجود است که انتخاب هر یک از این طرح مانتوها به نیاز و سلیقه شما بستگی دارد همچنین این طرح مانتو در انواع مدل های کوتاه و بلند دوخته می شود که بهتر است شما با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری خود از بین این مدل ها، مانتو با تن پوش و رنگی مناسب را انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *