نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

مدل مانتو اسپرت تابستانی

مانتو اسپرت تابستانی دخترانه
مانتو اسپرت تابستانی دخترانه
مدل مانتو اسپرت تابستانی کوتاه جلو بسته
مدل مانتو اسپرت تابستانی کوتاه جلو بسته

مدل مانتو تابستانی اسپرت و مجلسی نخی

برای انتخاب مناسب ترین مدل مانتو برای دختر خانم ها در سبک تابستانی باید به جنس و رنگ پارچه ای که دوخته شده قبل از هر چیزی توجه کنیم.

رنگ های خیلی تیره و پارچه های زخیم برای این فصل مناسب نیست پس دختر خانم ها بهتر است به سراغ رنگ های شاد و مناسب سن شان بروند.

چه چیزهایی باعث تفاوت مدل های اسپرت با مانتو تابستانی مجلسی میشود.

مدل های مجلسی و رسمی مانتوی تابستانی از نظر جنس پارچه مشابه مانتو های اسپرت تابستانی هستند و جنس های نخی و خنکی دارند و نکاتی که باعث مجلسی و رسمی شدن مدل های مانتو میشود.

مدل دوخت و طرح های کار شده روی آن است که از یک مدل ساده مانتو تابستانی مجلسی میسازد به طبع مانتو های مجلسی با توجه به کار دست انجام شده ، مقدار و جنس پارچه استفاده شده و مدت زمان دوخت آن گران قیمت تر از مانتوهای تابستانی اسپرت است.

جدیدترین مدل مانتو تابستانی اسپرت دخترانه
جدیدترین مدل مانتو تابستانی اسپرت دخترانه + مانتو رنگ زرد

پارچه های راه راه در مدل مانتو تابستانی

اگر طرح محبوب شما راه راه است پس انتخاب های زیادی ندارید چون از جمله دشوار ترین طرح ها برای مدل مانتو نقش راه راه است پس دقت کنید که با توجه به فرم بدنتان انتخاب درستی انجام دهید که ظاهرتان را زیباتر از قبل کنید.
اگر درشت اندام هستید به هیج وجه از راه راه های افقی استفاده نکنید و بهترین انتخاب برای خانم های چاق راه راه های عمودی با فاصله های منظم و نزدیک به هم است .

 

پارچه های ساده برای مدل مانتو تابستانی

در پارچه های بدون طرح رنگ حرف اول را میزند.

پس اگر از پارچه های ساده استفاده میکنید برای انتخاب رنگ پارچه مانتو به رنگ پوست و رنگ موهایتان دقت کنید.

پارچه های ساده هیچ وقت از مد نمیرود و همیشه تازگی و منحصر به فرد خودش را دارد.

 

مدل مانتو تابستانی با پارچه های چهارخانه

این طرح پارچه در اکثر مواقع برای مدل مانتو های اسپرت استفاده میشود و دختر خانم های جوان از طرفداران این طرح پارچه هستند.

ولی باید به این نکته توجه کنید که این طرح های چهارخانه هر چه ریز تر با تراکم بالا باشد اندام شما را ظریف تر از آنچه هست نشان میدهد و برعکس هر چه این طرح های چهار حانه درشت باشد اندامتان را پر تر نشان میدهد ولی در کل این پارچه برای دختر خانم های لاغر مناسب تر است.

طرح مانتو تابستانی اسپرت راه راه
طرح مانتو تابستانی اسپرت راه راه

طرح های مانتوی کوتاه تابستانی

با توجه به اینکه مانتو یکی از ضروری ترین پوشش ها برای خانم ها و دختران جوان محسوب می شود بنابراین بهتر است شما در هنگام انتخاب طرح و رنگ مانتوی خود حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.

زیرا اگر مدل مانتو با فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان مطابقت و همخوانی داشته باشد عیب های موجود در اندام شما کمتر به نظر می رسند.

مانتوهای کوتاه تابستانه از انواع طرح های پرطرفدار در بین خانم ها و دختران جوان هستند و شما می توانید در صورت تمایل از این مدل مانتوها در مکان های مختلف استفاده نمایید.

مانتوی کوتاه و تابستانه در انواع مدل های ساده و طرح دار و اسپرت موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید ظاهر و تیپی ساده داشته باشید و از مدل مانتویی که انتخاب می کنید در مکان های مختلف استفاده نمایید.

مدل مانتوهای ساده و اسپرت می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل باشند.
مانتوهای مجلسی تابستانه کوتاه نیز در انواع طرح و رنگ های متنوع دوخته می شوند و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهری مناسب و جذاب داشته باشید بهتر است طرح و رنگ این مانتوها را با توجه به رنگ پوست و فرم اندام خود انتخاب نمایید.

 

طرح های مانتو بلند تابستانی

امروزه مانتوهای بلند توجه اغلب خانم ها را به سمت خود جلب کرده اند و این مدل مانتوها برای خانم ها با قد بلند انتخابی مناسب به شمار می روند.

اگر شما جزء خانم های قد کوتاه محسوب می شوید و تمایل دارید مانتوهای بلند تابستانه را برای پوشیدن انتخاب نمایید بهتر است این طرح مانتوها را با کفش های پاشنه دار یا لژ دار بپوشید همچنین خانم های قد کوتاه بهتر است مانتوهای بلندی که اندازه قد آن ها تا زیر زانو است را برای پوشیدن انتخاب نمایند.

مانتوهای تابستانه بلند و کوتاه در انواع رنگ های روشن و تیره موجود هستند و اگر فرم اندام شما لاغر یا متناسب می باشد بهتر است از انواع مدل مانتوی تابستانه رنگ روشن در روزهای گرم استفاده نمایید زیرا رنگ های روشن گرمای کمتری را جذب می کنند.

خانم ها با فرم اندام چاق و درشت بهتر است از مدل مانتوهای تابستانه رنگ تیره در مکان های مختلف استفاده نمایند زیرا این طرح مانتوهای تابستانه باعث می شوند تا فرم اندام متناسب تر به نظر برسد.

اگر شما دارای اندامی چاق و درشت هستید و تمایل دارید در روزهای گرم سال شیک پوش و در عین حال خوش اندام به نظر برسید بهتر است مانتوهای رنگ تیره و جلو باز تابستانه را برای پوشیدن انتخاب کنید.

مانتو تابستانی اسپرت دخترانه اینستاگرام
مانتو تابستانی اسپرت دخترانه اینستاگرام

 

خرید اینترنتی مانتو اسپرت تابستانی ارزان
خرید اینترنتی مانتو اسپرت تابستانی ارزان
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *