نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

مدل مانتو حریر گلدار بلند

یکی از انواع مدل های مانتو که می توانید در فصل تابستان آن را بپوشید، مدل مانتو حریر گلدار بلند است.

از این نوع مانتوها می توانید برای موقعیت های مختلف مجلسی و معمولی نیز استفاده کنید.

پارچه های حریر بهترین انتخاب برای دوخت مانتو است،تنوع این نوع پارچه بسیارزیاد است که شما می توانید بنا به سلیقه خود بهترین آن را خریداری کنید.

می توانید بسته به این که می خواهید این نوع مانتو را درچه مکانی استفاده کنید،

انواع این نوع پارچه را خریداری کنید. پارچه‌های حریر بسیارخنک هستند به همین دلیل نیز بهترین انتخاب برای فصل تابستان هستند.

درادامه این مقاله با انواع مدل مانتو حریر گلدار بلند بیشتر آشنا می شویم. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری دراین باره کسب کنید، درادامه باما همراه باشید.

مدل مانتو گلدار نخی و مدل مانتوی حریر گلدار از انواع مدل مانتوهای پرطرفداری هستند که اغلب خانم ها از این مانتوها در فصول گرم سال استفاده می کنند و شما می توانید با انتخاب این مدل مانتوها با ظاهری متفاوت تر از همیشه در مکان های مختلف حضور پیدا کنید.

 

مدل مانتو حریر گلدار با زیباترین و جدیدترین طرح های مد سال

مدل مانتوی حریر گلدار در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود است که انتخاب اندازه قد مانتویتان به اندازه قد شما و سلیقه شخصی تان بستگی دارد.

امروزه اغلب خانم ها تمایل دارند از مدل مانتوهای بلند استفاده کنند. مانتوهای حریر بلند از انواع مدل مانتوهای شیک و پرطرفدار هستند و شما می توانید این مدل مانتوها با با شلوار و کفش های پاشنه بلند بپوشید و زیباتر از همیشه به نظر برسید.

مانتوهای گل دار بلند همچنین جذابیت خاصی به فرم اندام شما می دهند و باعث می شوند ظاهرتان متفاوت از همیشه به نظر برسد.

مانتو حریر گلدار شیک دخترانه
مانتو حریر گلدار شیک دخترانه

انواع مدل مانتو حریر گلدار بلند

همان طور که گفتیم مانتو حریر انواع بسیارزیادی دارند، تنوع این نوع مانتوها در تنوع پارچه این نوع مانتوهاست. درادامه به بررسی انواع این نوع مانتوها می پردازیم.

مانتو حریر کرپ

حریرکرپ نوعی از انواع پارچه های حریر است که شهرت بسیارزیادی دارد. این نوع پارچه مانند پارچه های کرپ کمی زبر است و اما خنکی آن نیز مانند همان پارچه های حریر است.

از این نوع پارچه ها نیز می توانید برای دوخت مدل مانتو حریر گلدار بلند استفاده کنید. این نوع پارچه ها لخت هستند به همین دلیل مانتوهای دوخته شده توسط آن می تواند به خوبی روی بدن شما بنشیند.

مانتو حریر کریشه

این نوع حریر بسیارنرم است و به هیچ عنوان زبری حریر کرپ را ندارد. البته این نوع مانتوها به راحتی نخ کش می شوند به همین دلیل نیز نمی توانید به عنوان استفاده معمولی آن ها را خریداری کنید.

با وجود این که این نوع پارچه ها نرم اند و اما به هیچ عنوان سر نبیستند به همین دلیل نیز می توانید از ست روسری آن نیز استفاده کنید.

مانتو حریر ژرژت

این نوع مانتو نیز حالت زبرتری دارد و بافت آن نازک تر است. به دلیل بافت نازکی که این نوع پارچه دارد، می توانید از آن برای روسری نیز استفاده کنید و بدین ترتیب روسری ست مانتو خود را نیز بدوزید.

دقت کنید این نوع مانتوها به راحتی چروک نمی شوند و به همین دلیل می توانید برای استفاده روزانه خود از آن ها استفاده کنید.

مانتو حریر نخ

مانتو حریر نخ نوعی مانتو مناسب فصل تابستان است زیرا هنگام پوشیدن آن به راحتی گرما را از خود عبور می دهد و همین موضوع نیز باعث می شود تا عرق نکنید. البته این نوع مانتوها به راحتی چروک می شوند و اما بعداز یکبار شستن ممکن است مقداری آبرفت داشته باشند.

اگر می خواهید خودتان این نوع مانتوها را بدوزید، بهتراست قبل از دوخت مانتو ابتدا پارچه را بخیسانید.دقت کنید این نوع پارچه برای افرادی که بدن آن ها به الیاف مصنوعی حساسیت دارند، بسیارمناسب است.

 

مانتو حریر ژاکارد

حریر ژاکارد از بهترین انتخاب ها برای مدل مانتو حریر گلدار بلند است. این نوع مانتو جدیدترین نوع حریر موجود در بازار است که می تواند به عنوان بهترین انتخاب برای عید امسال از آن یاد شود.

پارچه حریر ژاکارد دارای طرح های بسیاربرجسته است که ظاهر جذابی را به مانتوها می دهد. دقت کنید این نوع پارچه های ریزش ندارند و حالت ایستایی آن ها کمی آهار دار است، به همین دلیل نیز می توانید تنها برای دوخت مانتو از آن ها استفاده کنید و برای دوخت دامن اصلا مناسب نیستند.

مانتو حریر کریستال

پارچه های حریر کریستال بیشتر مناسب چادر است و اما می توان از آن برای دوخت مانتو عبایی نیز استفاده کرد. اگر مدل مانتو حریر گلدار بلند می خواهید می توانید این نوع مانتوها را خریداری کنید.مانتو های عبایی هیچ گاه از مد نمی افتند به همین دلیل نیز می توانید به راحتی آن ها را خریداری کنید.

حریر ساتن

حریر ساتن نوعی پارچه مناسب برای مدل مانتو حریر گلدار بلند است، که براقیت خاص خود را دارد. از این نوع پارچه می توانی برای دوخت لباس مجلسی نیز استفاده کرد.

حریر پلیسه

حریرپلیسه نیز نوعی از پارچه های جذابی است که می توانید از آن برای دوخت مدل مانتو حریر گلدار بلند استفاده کنید. دقت کنید این نوع پارچه در انواع ساده و طرح دار در بازار موجود می باشد که می توانید بنا به سیلقه خود آن ها را خریداری کنید.

حریر لمه

حریر لمه نیز به تازگی وارد بازارشده است و جز محبوب ترین پارچه های موجود در بازار دسته بندی می شود. شما می توانید از این نوع پارچه برای دوخت مدل مانتو حریر گلدار بلند مجلسی استفاده کنید.

حریر ارگانزا

حریر ارگانزا نیز نوعی از پارچه های ژاکارد جدید موجود در بازار محسوب می شود که می توانید برای دوخت مدل مانتو حریر گلدار بلند از آن استفاده کنید. این نوع پارچه بدن نماست و اما روی آن طرح های برجسته ای دارد که می تواند انتخاب بسیارخوبی برای دوخت مانتو مجلسی باشد.

مدل مانتو با پارچه حریر گلدار جدید
مدل مانتو با پارچه حریر گلدار جدید

مانتو‌های تابستانی حریر در انواع مدل های ساده و گلدار، کرپ حریر، با طرح های لاکچری، مجلسی و اسپرت تولید و روانه بازار می‌شوند.

انواع مدل مانتو تابستانی حریر ساده معمولا مورد توجه خانم‌هایی است که تیپ رسمی و استایل زنانه دارند و برای دختران جوان انواع مدل مانتو تابستانی حریر گلدار مناسب تر است.

پارچه حریر و کرپ حریر به دلیل سبک بودن و کمی وزن شان، انتخاب مناسبی برای فصل تابستان و هوای گرم به شمار می‌آیند.

پارچه های حریر و کرپ حریر، دو نوع از بهترین پارچه های ساخته شده از الیاف ابریشمی برای دوخت مانتو تابستانی زنانه و دخترانه هستند که از دیرباز مورد توجه مانتو دوزی ها برای دوخت مانتو تابستانه خنک به کار می‌روند.

مدل مانتو تابستانی با پارچه حریر ساده علاوه بر دوام و زیبایی منحصر به فردشان، سبک و مناسب برای فصل تابستان می باشند.

مدل مانتو حریر گلدار در اینستاگرام
مدل مانتو حریر گلدار در اینستاگرام

اگر قصد خرید مدل مانتو تابستانی حریر بلند را دارید بهتر است بدانید مانتو تابستانی حریر بلند برای خانم های قد بلند گزینه مناسب تری به شمار می‌آیند.

اگر قد کوتاه دارید اما همچنان تمایل به خرید مدل مانتو تابستانی حریر بلند دخترانه دارید، به سراغ انتخاب مدل مانتو تابستانی حریر تا روی زانو بروید.

همچنین در هنگام پوشیدن مانتو تابستانی حریر بلند بهتر است از کفش پاشنه بلند زنانه استفاده کنید تا قد شما را بلندتر نشان دهد. اگر چه با روند مد پیش رفتن برای خانم ها و دختران امروزی بسیار مهم است، اما باید بدانید که یک مدل مانتو تابستانی حریر بلند گلدار و یا ساده مناسب افرادی قد کوتاه نمی باشد.

انواع مدل مانتو تابستانی حریر بلند ساده و گلدار و اسپرت در بازار موجود است که شما می توانید سایز مناسب را با توجه به قد و تناسب اندام تان انتخاب کنید.

اگر شما اندام کوچکی دارید، پوشیدن مانتوهای بلند تنها باعث کوتاه تر نشان دادن قد شما می شود که به طور حتم، این موضوع برای شما خانم عزیز ایرانی ناخوشایند است.

مانتو حریر گلدار بلند دخترانه
مانتو حریر گلدار بلند دخترانه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *