نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

مانتو فری سایز شیک دخترانه

مانتو بلند جلو باز فری سایز ، مانتو های قواره آزاد به مناسب بودن آن برای هر سایزی شهرت دارند.

شاید برای شما سوال باشد که یک مانتو فری سایز چگونه می تواند برای هر سایزی مناسب باشد. این مانتو ها به دلیل نوع طراحی حلقه آستین و همچنین بخش دور آستین محدودیت سایز بندی ندارد.

از دیگر ویژگی های مدل مانتو های فری سایز نداشتن یک قالب مشخص برای سر شانه  است. از دیگر پارامتر های مهم که می تواند برای یک مانتو محدودیت ایجاد کند دور سینه می باشد که در این مدل مانتو دور سینه در اندازه بزرگ طراحی و به صورت یک پارچه با طرح اصلی مانتو ادغام شده است. یک شنل بزرگ را در نظر بگیرید که چگونه به دور خود می پیچید و دور تا دور شما را می پوشاند. مانتو های فری سایز نیز به همین شکل پوشش مناسبی برای شما دارند.

مانتو فری سایز برای افراد لاغر
مانتو فری سایز برای افراد لاغر

شاید از خود بپرسید این مانتو جلوباز زیبا را با چه چیزی ست کنیم؟

این مانتو محدودیت سبک استایل ندارد. این یعنی شما می توانید هم برای استایل رسمی و هم برای اسپرت از آن استفاده کنید. جلو باز و بلند بودن کار این اختیار را به شما می دهد که برای هر استایلی از آن استفاده کنید.

کافی است کفش و اکسسوری ها را از دسته های یاد شده یکی را انتخاب کنید. از نظر ست کردن رنگ نیز رنگ های خام برای شلوار مثل کرم و مشکی می تواند کار شما را راحت تر کند.

مانتو فری سایز جدید دخترانه
مانتو فری سایز جدید دخترانه اینستاگرام

از مزایایی بسیار خوب مانتو های فری سایز بودن انها هست ، یعنی تقریبا همه ی کسانی که هم سایز بدنی شما هستند میتوانند این مانتو را داشته باشن بدون اینکه کمی تنگ باشد.

و گشادی این لباس از مد بودن آن هست که در تصاویری که در مقاله درج شده است و میتوانید ببینید که چه مانتوهای شیک و خوش تن میباشد.

حتما و حتما استفاده این مانتو ها را در فصل بهار و تابستان توصیه میکنیم. بسیار راحت و شیک میباشد.

سایت لوکسشین به پیشنهاد میکند که حتما در کمد لباسی خود یکی از آن را داشته باشید آن موقع متوجه لاکچری بودن تیپ خود میشود.

مدل مانتو تابستانی فری سایز
مدل مانتو تابستانی فری سایز

 

 مدل مانتو های فری سایز لاکچری
مدل مانتو های فری سایز لاکچری

 

خرید اینترنتی مانتو فری سایز
خرید اینترنتی مانتو فری سایز
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *