نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

مانتوی پانچ شیک و جدید دخترانه

فروشگاه اینترنتی لوکسشین : مانتوهای پانچ را میتوان نسل جدید مانتوهای زنانه دانست که به سرعت بین خانم ها پرطرفدار شدند طوری که پشت ویترین همه مغازه های مانتو فروشی دیده میشوند.

مانتو های پانچ مدل های منحصر به فردی نسبت به دیگر مانتوهای زنانه دارند که در انواع کوتاه و بلند تولید میشوند.

مانتوهای پانچو سبک جدیدی از مدل مانتوهای زنانه هستند که امسال مد شده اند و به آن ها مانتوهای پانچی و یا پانچو نیز گفته میشود.

امروزه با پیشرفت علم خیاطی و طراحی دوخت انواع متنوعی از مدل مانتوها تولید می شود که مانتوهای پانج یا پانچو از جمله مانتوهای پرطرفدار در ایران به حساب می آید.

مانتو پانچ تابستانه شیک سه تیکه
مانتو پانچ تابستانه شیک سه تیکه

مانتوها تاثیر زیادی روی استایل خانم ها دارد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب طرح و رنگ مانتوی خود دقت لازم را به خرج دهید. مانتوهای زنانه در انواع طرح های خاص و متفاوت نظیر پانچ و خفاشی و … دوخته می شوند که این طرح مانتوها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

 

طرح مانتوی پانچ زنانه و دخترانه

برای دوخت مانتوهای پانچ از پارچه های طرح دار و ساده استفاده می شود که انتخاب هر یک از این طرح پارچه ها به سلیقه شخصی و فرم اندام شما بستگی دارد.

مانتوهای پانچ با طرح ساده برای خانم هایی که تمایل دارند ظاهر و تیپی ساده و رسمی داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شود و مانتوهای طرح دار پانچ برای خانم های امروزی و خوش سلیقه مناسب می باشند.

مدل مانتوی جلوباز همچنین در انواع رنگ های روشن و تیره موجود است و شما می توانید رنگ این مانتوها را با توجه به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری تان انتخاب نمایید.

مانتوهای پانچ رنگ روشن برای فصول گرم سال مناسب تر هستند همچنین خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب می توانند این طرح ها را برای پوشیدن انتخاب نمایند.

مانتوهای رنگ تیره پانچ نیز برای خانم ها با فرم اندام مختلف انتخابی مناسب می باشند و شما می توانید با پوشیدن این طرح مانتوها در فرم اندام خود تغییرات مثبتی را ایجاد نمایید همچنین مانتوهای پانچ را بهتر است با اکسسوری ها و کیف و کفش شیک و خاصی بپوشید تا خوش تیپ و جذاب تر به نظر برسید.

مانتو پانچ جدید و شیک جلو باز
مانتو پانچ جدید و شیک جلو باز

مانتو پانجو چه نوع لباسی است؟ مانتو پانچو چیست؟

مدل پانچ زنانه همان مدل مانتو می باشد که در قیمت آستین آن برشی متفاوت دارد و بزرگتر و گشادتر از آستین مانتو است.

قبلا مدل پانچ بیشتر برای فصل های تابستانی و بهار که هوا گرم می باشد و لباسی باید پوشید که چسب ناک و باعث تعریق نشود تولید و استفاده می شد.

ولی تولید کنندگان لباس با توجه به استقبال خانم ها از این مدل برای فصل های پاییز و زمستان هم نمونه هایی را طراحی کردند و مدل پالتو پانچ و پانچ پاییزه را تولید و عرضه کردند.

مانتوهای پانچ معمولا جلوباز هستند و به مانتوهای خفاشی شباهت دارند، مانتوهای پانچ طوری طراحی شده اند که برای خانم های باردار هم مناسب اند زیرا گشاد و راحت هستند.

این مدل مانتوهای جدید انتخاب خانم های خوشتیپ و مد پوش هستند و با شلوار گشاد ست میشوند.

مانتو پانچ جدید اینستاگرام
مانتو پانچ جدید اینستاگرام

در فصل تابستان که هوا گرم می باشد و لباس های خنک مناسب ترین گزینه برای پوشیدن می باشند مدل پانچو می تواند به جای مانتو در این فصل مورد استفاده قرار گیرد.

مدل های زیبا و متنوعی توسط طراحان ایرانی تولید شده است که مطابق با سلیقه ی هر شخصی است.

 

مانتو های پانچ کوتاه حالت اسپرت دارند و مانتوهای پانچ بلند مجلسی تر هستند.

مانتو پانچ پاییزی دخترانه
مانتو پانچ پاییزی دخترانه

برای خانم های باردار که لباس های داخل کمدشان برایشان کوچک و تنگ شده است می توانند از مدل مانتو پانچ استفاده کنند.

و نمونه های پانچو مجلسی و هم راحتی زیاد و متنوعی در فروشگاه ها به چشم می خورد یا اگر توجه شما را جلب نمی کنند می توانید پارچه تهیه کنید و هر مدلی را که دوست دارید توسط خیاط بدوزید.

 

انتخاب مدل مانتو برای فصل تابستان چه بهتر که از رنگ های شاد و متنوع باشد و رنگ های روشن باعت خنک ماندن شما در هوای گرم می باشد.

مانتوی پانچ تابستانه نازک
مانتوی پانچ تابستانه نازک مشکی
مانتو پانچ حریر مجلسی مشکی
خرید مانتو پانچ حریر مجلسی مشکی
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *