نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

مانتو جلو باز تابستانی و بهاری

فصل بهار و تابستان که هوا گرم میباشد باید لباسی مناسب که کمی گرمای هوا را برای ما قابل تحمل تر کند باید انتخاب کرد.

بیشتر مدلها که برای فصل گرما تولید میشوند از پارچه های نازک و خنک دوخته می شوند.

مدل مانتو گشاد برای فصل تابستان گزینه ی مناسبی می باشد. برخی از خانم ها علاوه بر خنک بودن مانتو مورد نظر شکل و طرح مانتو نیز برایشان مهم میباشد.

ما در این نوشته برای شما جدیدترین مدل مانتو جلوباز تابستانی را به نمایش گذاشته ایم و امیدواریم مورد تایید شما کاربران فروشگاه اینترنتی جامه لوکسشین قرار گیرد.

مدل مانتوی جلو باز تابستانی دخترانه نازک و روشن
مدل مانتوی جلو باز تابستانی دخترانه نازک و روشن

مدل مانتو جلوباز از جمله مدل مانتوهای جدید و شیکی هست که در روزهای گرم تابستانی طرفداران بیشتری پیدا میکند.

این سبک از مانتو در مدل های بسیار متنوع و زیبا طراحی و تولید شده و شما میتوانید متناسب با سلیقه و استایل خودتون بهترین و زیباترین مدل مانتو جلوباز رو تهیه کرده و در روزهای گرم تابستانی مورد استفاده قرار بدید.

مدل مانتو جلو باز معمولا به شکل بلند و گشاد طراحی میشن و حالت عبایی دارند اما مدلهای بسیار زیبایی از مانتو جلوباز کوتاه ، مانتو جلو باز اسپرت ، مانتو جلوباز لاکچری و مانتو جلو باز مجلسی هم وجود داره که هر کدام از این مدل ها زیبایی و جذابیت منحصر به فردی رو برای استایل خانم ها به وجود میارند.

مانتو جلو باز بلند تابستانی اسپرت طرح لی
مانتو جلو باز بلند تابستانی اسپرت طرح لی

خرید مانتو برای فصل تابستان را می توانید از رنگ های شاد و رنگ های ترکیبی انتخاب کنید. مزون های مانتو طراحی های زیبایی روی مانتو ها انجام می دهند چه از نظر طرح و چه ترکیب و رنگ بندی که یک مانتو از چند نوع پارچه به رنگ های مختلف دوخته می شود.

در کشور ایران مزون های بسیار خوب با طراحان کاربلد زیادی وجود دارد که تولیدات مانتو این کشور را انجام می دهند.

مدل مانتو جلو باز تابستانی طرحدار شیک و نازک
مدل مانتو جلو باز تابستانی طرحدار شیک و نازک

یکی از جدیدترین مانتوهای تابستانه می باشد که با پارچه ای از جنس الیاف طبیعی علاوه بر اینکه از عرق کردن و بو گرفتن بدن جلوگیری می کند گزینه بسیار مناسبی برای مقابله با گرمای طاقت فرسای فصل تابستان می باشد.

این مدل از مانتوها که چند سالی است مورد استقبال خوبی قرار گرفته اند با توجه به طراحی پایین تنه ای که دارند گزینه کاملا مناسبی برای پوشش در فصول بهار و تابستان می باشند.

مدل جدید مانتو جلو باز گشاد و بلند تابستانی
مدل جدید مانتو جلو باز گشاد و بلند تابستانی

یرای تابستان و دیگر فصل های سال ، مدل هایی با تنوع بالا مخصوص خانم های خاص پسند و شیک پوش در انواع فرم های دوخت وجود دارد که از جنس های کتان نازک و نخی و خنک و دارای سه رنگ روشن، ملایم و تیره می باشد ،دوخته می شود.

شما میتوانید این مانتوها را با زیر مانتویی بسیار خنک و بلند ست کنید تا در محیط بیرون محل کار راحت تر تردد کنید و از نظر پوشیدگی نیز معذب نباشید و خیلی شیک تر و اکلاستر به نظر بیایید.

مدل مانتو تابستانی صورتی جلو باز بلند
مدل مانتو تابستانی صورتی جلو باز بلند
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *