نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

مانتو جلو باز زرشکی دخترانه

مانتو زرشکی دخترانه یک تیپ جذاب و شیک برای خانم ها به شمار می رود که همیشه زیبایی و تازگی خود رادارد، و با اینکه رنگ سختی برای ست کردن به نظر می رسد اما پتانسیل این را دارد که با هر رنگی به راحتی ست شود.

رنگ زرشکی در واقع از ترکیب دو رنگ قرمز و بنفش به وجود می آید و به همین دلیل خاص بودن رنگ بنفش و جلوه ی رنگ قرمز را در خود دارد.

همه ی خانم های شیک پوش حداقل یک ست زرشکی را در میان لباس های خود دارند.

|

مانتوهای جلو باز زرشکی
مانتوهای جلو باز زرشکی | مانتو در اینستاگرام

رنگ های مناسب برای ست کردن با مانتو زرشکی دخترانه

رنگ های نارنجی، خاکستری، کرم، صورتی، سبز، مشکی، سفید و سورمه ای مکمل های بسیار جذاب و زیبایی برای ست شدن با رنگ زرشکی هستند.

رنگ‌هایی که در کنار رنگ زرشکی قرار می‌گیرند در درخشندگی و جلوه ی آن تاثیر بسزایی دارند.

رنگ مشکی از درخشندگی رنگ زرشکی کم می‌کند اما استایل شما را تبدیل به یک استایل رسمی و مناسب برای مراسم های خاص و جلسات و همایش‌ها می‌کند.

ترکیب رنگ زرد و سبز با رنگ زرشکی ست بسیار زیبا و جذابی می شود و به زرشکی درخشندگی و جلوه ی خاصی می دهد.

ست مانتو جلو باز زرشکی
ست مانتو جلو باز زرشکی

 

مدل های مانتو زرشکی دخترانه

مانتو زرشکی دخترانه در انواع مدل های مجلسی، اسپرت، رسمی، دانشجویی و … وجود دارد که بسته به مکانی که می خواهید آن رابپوشید می توانید یک تیپ رسمی یا اسپرت و …بزنید.

مانتو های زرشکی به دلیل جذابیت و جلوه ی خاصی که دارند معمولا به صورت ساده هستند و از پارچه با جنس های مختلف که کاربرد های متفاوتی دارند تهیه می شود، مثلا برای یک مانتوی مجلسی معمولا پارچه های گران قیمت و زیبا مثل حریر، کرپ، مخمل و … استفاده می شود و روی آن با گیپور و مروارید حتی سنگ های تزیینی کار می شود و این تزیینات زیبایی و جذابیت رنگ زرشکی را دو چندان می کند.

مانتو جلو باز بلند زرشکی
خرید مانتو جلو باز بلند زرشکی

این رنگ مانتو مانند سایر رنگ های مانتوی زنانه و دخترانه به صورت جلوباز و دکمه دار و سنتی و جلوبسته دوخته می شود و اگر شما تمایل دارید استایل و تیپی امروزی داشته باشید بهتر است مانتوی جلوباز را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مانتوهای جلو بسته و دکمه دار نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و شما با پوشیدن آن ها ظاهری آراسته و مرتب تر خواهید داشت.

مدل مانتو زرشکی بلند جلو باز
مدل مانتو زرشکی بلند جلو باز
مدل مانتو جلو باز رنگ زرشکی
مدل مانتو جلو باز رنگ زرشکی

در دوخت برخی از مانتوهای زرشکی از یک رنگ پارچه دیگر نظیر سفید و مشکی و … استفاده می شود که از رنگ پارچه متفاوت اغلب در قسمت سرآستین ها و یقه و بالاتنه استفاده می گردد همچنین در برخی از طرح ها نیز قسمت دکمه مانتو به کمک پارچه ای با رنگ متفاوت دوخته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *