نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

مانتو جلو بسته شیک و خاص

مانتو جلو بسته خاص اسپرت

مانتو بعنوان پوششی معمول در جامعه ما نقش بسزایی در استایل بیرون از خانه خانم‌ها ایفا می‌کند. خانم‌های شیک‌ پوش همیشه به دنبال لباس‌هایی چشمگیر هستند تا استایل ایده آل خود را به بهترین شکل ممکن انتخاب کنند.

مانتو جلو بسته گشاد
مانتو جلو بسته گشاد

اگر از مانتوهای تک رنگ خسته شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم با خرید مانتو جلوبسته طرح دار، استایل متفاوت و جذاب تابستانه خود را درخشان کنید. مانتو جلوبسته طرح‌دار را به‌راحتی با شال ساده و شلوارهای جین جذب می‌توانید در استایل خود ست کنید تا در مرکز توجه باشید.

مانتوهای جلوبسته چین‌دار در انواع مدل‌های مجلسی و راحتی، یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای نمایش نجابت استایل خانم‌ها است. این مدل مانتو که با پارچه‌های طرح دار و ساده طراحی می‌شوند برای افرادی که اندام لاغری دارند بسیار مناسب هستند. وجود چین در لباس سبب می‌شود اندام افراد کمی درشت‌تر نشان داده شود.

مانتو جلو بسته اسپرت گلدار دخترانه
مانتو جلو بسته اسپرت گلدار دخترانه

نکته جالب در مورد مانتو دکمه‌دار این است که هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد و امسال هم این مانتو کلاسیک ایرانی، توسط بسیاری از طرفداران مد و فشن با استقبال مواجه شده است. از این مدل مانتو بعنوان مانتو جلوبسته مجلسی تابستانه نیز می‌توانید استفاده نمایید.

مدل مانتو جلوبسته دخترانه معمولاً کوتاه، ساده و اسپرت است. جنس پارچه نخی مورد استفاده در این مانتوها سبب شده است این مانتو انتخاب بسیاری از خانم‌ها در روزهای گرم تابستان باشد.

دختران جوان در جمع‌های دوستانه و استایل راحتی خود، به دلیل راحتی و زیبایی خاص این مدل مانتوها، معمولاً این لباس را با شلوار جین و کتانی ترکیب می‌کنند.

مانتو جلو بسته دانشجویی
مانتو جلو بسته دانشجویی

این مدل مانتو یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای انتخاب مانتو تابستانه به‌ حساب می‌آید. این مانتوها با طرح‌های شاد و دلنشین سنتی، شما را در کانون توجه قرار می‌دهند. فصل تابستان زمان مناسبی است که با انتخاب یک مدل زیبای مانتو سنتی جلوبسته زنانه، جذابیت استایل تابستانه خود را به رخ بکشید.

مانتو راحتی جلو بسته، خنک در روزهای گرم!

مانتو جلو بسته اسپرت کوتاه
مانتو جلو بسته اسپرت کوتاه

مانتو راحتی نخی زنانه، خنک‌ترین لباسی است که در تابستان می‌توانید بپوشید و از راحتی آن لذت ببرید. انتخاب لباسی که بتواند در عین جذابیت، ساده و خنک باشد و از همه مهمتر دست‌وپا گیر هم نباشد بسیار مهم است.

مانتو جلو بسته مجلسی
مانتو جلو بسته مجلسی

مانتو راحتی تابستانه با طرح‌های ساده را می‌توانید به‌ راحتی با کمک شال یا روسری طرح‌دار، جلوه‌ای زیبا ببخشید.

رنگ لباس‌ها به دلیل خصوصیت جذب نور به خود، در میزان گرمایی که بدن ما از خورشید دریافت می‌کند، تأثیر مستقیم می‌گذارند. در روزهای گرم سال، بهتر است از لباس‌هایی با رنگ روشن استفاده کنید تا از گرمای شدید در امان بمانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *