نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

مانتو رنگ بنفش

در تعریف رنگ بنفش از توصیفاتی نظیر اسرارآمیز، پیچیده و برآمده از عمق کهکشان‌ها استفاده می‌کنند و همین امر نشان می‌دهد که این رنگ چقدر جذاب و شیک است. بنابراین اگر از ست رنگ بنفش در لباس پوشیدن استفاده کنید، بسیار شیک پوش و جذاب به نظر خواهید رسید.

مانتو رنگ بنفش شاه پسند
خرید مانتو رنگ بنفش شاه پسند

در روانشناسی رنگ بنفش نمادی از ثروت، تخیل و معنویت محسوب می‌شود.

در حقیقت این رنگ محرک قوه تخیل است، پس اگر می‌خواهید رویایی و زیبا به نظر برسید از رنگ بنفش غافل نباشد.

در این مقاله با طیف‌‌های رنگ بنفش آشنا می‌شویم، همچنین نمونه‌های بسیار شیکی از ست رنگ بنفش با مانتو را برای شما گردآوری کرده‌ایم.

 

طیف‌های رنگ بنفش و مکمل آن

رنگ بنفش یک رنگ ثانویه است که از ترکیب دو رنگ اصلی قرمز و آبی به دست می‌‌آید.

جالب است بدانید که این رنگ در جزو رنگ‌های گرم و سرد نیست. رنگ بنفش اولین رنگ ثانویه‌‌ای است که توسط انسان تولید شد.

مدل مانتو رنگ بنفش در اینستاگرام
مدل مانتو رنگ بنفش در اینستاگرام

حتما می‌دانید که برای ست کردن رنگ‌های مختلف باید رنگ مکمل آن را بشناسید. مکمل رنگ بنفش، رنگ زرد است. البته این رنگ را می‌توان با رنگ‌های خنثی سفید و مشکی نیز ست کرد.

 

طیف‌های مختلفی از رنگ بنفش وجود دارد. این طیف‌ها عبارتند از:

بادمجانی روشن
بنفش کدر
بنفش روشن
سرخابی روشن
ارکیده سیر
آبی بنفش
آبی بنفش سیر
بنفش باز
ارکیده بنفش
مخملی
بنفش
نیلی سیر

رنگ بنفش از ترکیب دو رنگ اصلی آبی و قرمز به وجود می آید. این رنگ ترکیبی که از قضا رنگ سال نیز انتخاب شده است. مانتو بنفش قابل ست شدن با بسیاری از رنگ های گرم و سرد و خنثی است.

مانتو مجلسی رنگ بنفش بادمجانی
مانتو مجلسی رنگ بنفش بادمجانی

توجه داشته باشید که هر چه رنگ بنفش به آبی متمایل شود رنگ آرام تری به وجود می آید و هر چه بیشتر به سمت قرمز رود، جنب و جوش و انرژی رنگ قرمز را به خود گرفته و رنگ فعال تری را می سازد.

 

اولین رنگی برای ترکیب با بنفش پیشنهاد داده می شود، زرد است. رنگ بنفش مکمل رنگ زرد است و ای بدین معناست که این دو در کنار هم بهتر و شفاف تر به چشم می آیند.

 

اغلب خانم ها و دختران جوان ترجیح می دهند در مکان های مختلف از مانتوها با رنگ های مناسبی استفاده نمایند.

مدل مانتوی بنفش یکی از انواع مدل مانتوهای زیبا برای خانم های به روز است و این مدل مانتوها در انواع رنگ های تیره و روشن موجود است و بهتر است شما از بین این مدل ها، مانتویی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که با رنگ پوستتان مطابقت و همخوانی بیشتری دارد.

مدل مانتو اسپرت رنگ بنفش
مدل مانتو اسپرت کوتاه رنگ بنفش

مدل مانتوی بنفش اسپرت و مجلسی

با توجه به اینکه مانتو یکی از پوشش های ضروری برای بانوان محسوب می شود از این رو بهتر است شما در انتخاب مدل و رنگ مانتوی خود حساسیت لازم را به خرج دهید.

مانتوهای زنانه و دخترانه در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود هستند و اگر شما تمایل دارید شیک پوش و جذاب تر به نظر برسید بهتر است در هنگام انتخاب مدل و رنگ مانتوی خود به فرم اندام و رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری تان توجه کنید.

مانتو ترکیبی رنگ بنفش
مانتو ترکیبی رنگ بنفش

مانتو بنفش، یکی از انواع مدل مانتوهای با رنگ شیک و لاکچری است و این مدل مانتو برای خانم هایی که تمایل دارند ظاهر و تیپی متفاوت داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل است.

مانتوی بنفش همچنین در انواع مدل های ساده و طرح دار و کار شده موجود است که انتخاب هر یک از این مدل ها سلیقه ای است و علاوه بر این شما می توانید مدل مانتوی خود را با توجه به مکانی که قرار است مانتو را در آنجا بپوشید انتخاب نمایید.

در هنگام پوشیدن مانتویی با رنگ بنفش بهتر است در انتخاب رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایی که به همراه مانتوی خود می پوشید دقت کنید و رنگ سایر لباس ها و اکسسوری ها را به گونه ای انتخاب نمایید که با رنگ مانتوی شما ست شوند و تیپ و ظاهرتان جذاب و بی نظیرتر به نظر برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *