نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

مانتو رنگ زرد

مانتوهای زرد رنگ، به دلیل خاصیت بازتابی نوری که دارند یک گزینه خنک و مناسب برای ساخت استایل های بهاره و تابستانه هستند؛ علاوه بر آن، به دلیل تطابق زیادی که با رنگ های گرم پاییزی دارند برای انتخاب بافت و پلیور پاییزه، مورد خوبی محسوب می‌شوند.

مانتو رنگ زرد لیمویی
مانتو رنگ زرد لیمویی

مانتوهایی با رنگ های برجسته و روشن مثل زرد، علاوه بر ترکیب های جذابی که با رنگ های خنثی مثل طوسی، مشکی و قهوه ای می‌سازند، مکمل های خوبی برای رنگ های متضاد خود نیز هستند.

برای مثل رنگ زرد به شرطی که اصول ست کردن آیتم ها رعایت شود، با کالیته رنگ بنفش یا آبی هماهنگی خوبی پیدا می‌کند.

 

در اولین ست بهاره ی رسمی، پیشنهاد می‌کنیم مانتوی زرد را در یک ست مونوکروم با شلوار همرنگش ترکیب کنید. شاید این کار در نگاه اول‌ اقدام جسورانه ای به نظر برسد اما ارزش نتیجه ی خوبی که می‌گیرید را دارد. ست مونوکروم زرد در سال گذشته به چنان محبوبیتی رسید که معروف ترین فشن بلاگر ها و مدل ها به استفاده و ترویج آن پرداختند.

در چنین استایل پر ریسک و خیره کننده ای انتخاب کیف و اکسسوری ها باید به دقت انجام شود.

در اولین ست مونوکروم زرد، جی‌جی حدید را با کفش های ترنسپرت شفاف و آرایش تیره می‌بینید که ترکیب خوبی با روشنی لباس ایجاد کرده است.

ست مونوکروم زرد بعدی، متعلق به سوپرمدل آمریکایی، کندال جنر است. برعکس اوت‌فیت جی‌جی ، رنگ زرد مورد استفاده در لباس او از طیف روشن و براقی انتخاب شده است. کندال جنر در این استایل نیز آرایش نود، هیر استایل ساده و عینک معروف گربه ایش را به اکسسوری های متعدد و آوانگارد ترجیح داده است. اگر به ست هر دو بلاگر موفق نگاه کنید، مدل یقه انگلیسی، استفاده از الگوی فیت برای دوخت کت، شلوارهای پارچه ای قد ۹۰ و پاشنه بلندهای کلاسیک از وجوه اشتراک هر دو ترکیب است.

ترکیب مانتوهای کتی کوتاه با شلوارهای گشاد و بلند، یکی از ترندهای جذاب امسال است. با انتخاب مناسب اکسسوری ها، از این ترکیب هم می‌توانید یک ست اسپرت و هم یک ست مجلسی و شیک بسازید.

برای ساخت ست اسپرت، به کفش های ترند شده ی بلنسیاگا، کیف چرمی کمری و اکسسوری های شلوغ نیاز پیدا خواهید کرد.

ست مانتو اسپرت به رنگ زرد
ست مانتو اسپرت به رنگ زرد

پیشنهاد می‌کنیم رنگ و متریال صندل را تا حدودی نزدیک به کمربند یا کیف دستی خود انتخاب کنید.

در ست پیشنهادی بعدی، می‌توانید از شلوارهای کمی آزاد با رنگ های شاد و خنک مثل آبی آسمانی، صورتی پاستلی یا سبز کم رنگ در کنار مانتوی زرد استفاده کنید.

در این ست کژوال بهتر است مانتو را به شکل جلوباز روی تیشرت های ساده یا طرح دار بپوشید. پیشنهاد ما برای انتخاب شال یا روسری، استفاده از رنگ مورد استفاده در شلوار است.

اگر برای انتخاب کفش و اکسسوری های ست مانتوی زرد به مشکل می‌خورید این پاراگراف مخصوص شماست! درباره ی انتخاب رنگ جزئیاتی مثل گردنبند، بند ساعت، کیف، روسری و عینک آفتابی، می‌توانید از دو قانون پیروی کنید. اول اینکه رنگ جزئیات استایلتان را با رنگ شلوارتان ست کنید و دوم، انتخاب رنگ های خنثی و ترند شده ای مثل طلایی، رزگلد و متریال ترنسپرت است که همخوانی خوبی با رنگ زرد دارند.

آخرین ترکیب پیشنهادی با مانتوی زرد، استفاده ی شنل مانند مانتو به روی یک ست رسمی و آفیشیال بهاره است. در ست های رسمی، معمولا از پارچه های آهار دار و تیره رنگ برای دوخت شلوار استفاده می‌شود و شومیز را نیز از متریال های لخت و مجلسی انتخاب می‌کنند.

استفاده از رنگ زرد مایل به خردلی می‌تواند تا حد زیادی از بی روح شدن استایل رسمی و تیره بکاهد. اگر قصد ست کردن آیتم دیگری از این ترکیب را با رنگ مانتوی زرد دارید، بهتر است یک اکسسوری کوچک مثل عینک آفتابی را هدف قرار دهید و اجازه دهید سایر آیتم های ست شما به رنگ تیره و خنثی باقی بمانند.

رنگ زرد، یکی از رنگ های گرمی است که ترکیب خوبی با رنگ های پاییزی طبیعت دارد و می‌تواند گزینه ی هوشمندانه ای برای انتخاب مانتوهای پاییزه و پالتو باشد. در این بخش از مقاله به بررسی استایل های هیجان انگیزی که در فصول سرد سال با رنگ زرد می‌توانید بسازید می‌پردازیم.

جدیدترین مدل ست مانتو رنگ زرد
جدیدترین مدل ست مانتو رنگ زرد

 

مانتو رنگ زرد روشن
خرید مانتو رنگ زرد روشن جلو باز

مانتوهای کتی بر خلاف ظاهر رسمی و خشکی که دارند، اخیرا در ساخت استایل های روزانه، کژوال و انواع ست ها کاربرد زیادی پیدا کرده اند. اگر مانتوی زرد در کمد دارید که برای مدتی بی‌استفاده مانده این نسخه برای شماست: جین اسکینی روشن و تیشرت ساده ی سفید.

از ترکیب این دو آیتم یک بوم سفید نقاشی برای استایلتان می‌سازید که می‌توانید با خیال راحت از رنگ ها و پترن های مناسب فصل برای انتخاب رویه استفاده کنید. پیشنهاد ما برای انتخاب روسری، رنگ آبی نزدیک به جین است که با پترن توپ توپی یا چهارخانه تزئین شده باشد.

کاربرد دیگر مانتوهای تک رنگ زرد، به عنوان رویه در کنار سرهمی های پترن دار تابستانه است. این سرهمی می‌توانند از رنگ های تیره انتخاب شوند که ست آنها با رنگ زرد، چشم نواز تر باشد. در انتخاب سایر آیتم های این ست، به خصوص در انتخاب کفش ها اولویت با رنگ مانتو است.

یکی‌ از مزیت های رنگ زرد، هماهنگی بالای آن با محصولات چرمی است که می‌توانند در آیتم های کمربند، صندل و حتی کت های زمستانه مورد استفاده قرار بگیرند. صندل های فلت برند هرمس که سال گذشته به اقبال خوبی در مارکت پاپوش ها دست یافته بودند، در رنگ های آجری و قهوه ای می‌توانند مکمل خوبی برای یک ست روزانه ی زرد باشند.

مانتو جلو باز دخترانه رنگ زرد
مانتو جلو باز دخترانه رنگ زرد

اولین کلک ساخت استایل پاییزه، ترکیب رنگ تیره با روشن است که به شکل اغراق آمیزی متضاد انتخاب شده باشند.

در مورد مانتوی زرد، زمینه ی استایل خود را می‌‌توانید به رنگ های مشکی، سرمه‌ای، قهوه ای تیره یا سبز یشمی انتخاب کنید و رنگ زرد را به عنوان یک المان روشن و شاد در مانتو یا رویه به کار ببرید.

رنگ های گرم پاییزی مثل نارنجی، قرمز، شرابی و قهوه ای برای قرار گرفتن در کنار مانتوی زرد ، چه به عنوان آیتم اصلی و چه به عنوان اکسسوری گزینه های خوبی هستند.

 

رنگ نارنجی یکی از مچ های اصلی زرد در فصل پاییز است. پیشنهاد می‌کنیم این رنگ را در شلوارهای بوت کات کبریتی، کیف دستی های کوچک، بند ساعت و عینک در کنار مانتوی زرد به کار ببرید و ست پاییزه و جذابی بسازید.

 

پلیورهای بافت درشت طوسی، یکی از آیتم های اصلی کمدهای دخترانه در فصل پاییز و زمستان هستند. این پلیورها چه الگوی دوخت چسبانی داشته باشند و چه به شکل اورسایز به تن شما قرار بگیرند، اولویت اصلی ترکیب شدن با پالتوهای رنگی محسوب می‌شوند. در یک استایل روزانه ی زمستانه می‌توانید پالتوی زرد رنگ را به شکل شنلی روی شانه ها قرار دهید.

 

پیشنهاد ما برای انتخاب شلوار این ست، شلوار پشمی چهارخونه با طیف رنگی طوسی است. استفاده از رنگ بنفش به عنوان دومین رنگ زنده ی این ست در کنار زرد، یک انتخاب به جا و هوشمندانه محسوب می‌شود.

محبوبیت پترن چهارخانه ی کوچک و بزرگ، در فصول سرد سال دو چندان می‌شود! داشتن لباس و شلواری چهارخانه با رنگ خنثی مثل سفید و مشکی به شما این اجازه را می‌دهد که ست های متعددی را با تغییر رنگ سوم بسازید. در صورت استفاده از پترن چهارخانه در ست روزانه، پیشنهاد می‌کنیم که سایر آیتم های پوشش خود را ساده و تک رنگ انتخاب کنید.

رنگ زرد یکی از پایه های ثابت استایل های سبک ویمسیکال به حساب می‌آید. کلید ساخت یک پوشش ویمسیکال، ترکیب رنگ ها و پترن های مختلف و شاد در کنار یکدیگر است. همانطور که قبلا هم گفتیم، رنگ آبی و سبز تیره به شرط اینکه در جزئیات دیگری مثل کفش نیز وارد شده باشند، انتخاب خوبی در کنار مانتوی زرد هستند. در تصویر زیر استفاده از چند پترن و رنگ شاد و متنوع در کنار یکدیگر، حال و هوایی خیال انگیز به یک ست زمستانه بخشیده است.

پترن هایی که با الهام از پوست حیوانات تهیه می‌شوند (animal print ) از ترندهای صنعت پوشاک زنانه در سال ۲۰۱۹ هستند.

برای مثل پترن پوست پلنگی که در زمینه ای زرد رنگ طراحی می‌شود یکی از طرح های پرطرفداری‌ست که همخوانی بالایی با رنگ زرد نیز دارد. در تصویر زیر می‌بینید که یک کیف پلنگی کوچک چگونه چشم گیری پوشش اورسایز زرد رنگ را دوچندان کرده است. شلوارهای چرم، بوت های بلند پترن دار یا ساده و روسری های پشمی کوچک مکمل های خوبی برای یک ست زرد زمستانه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *