نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

مانتو رنگ عسلی

رنگ قهوه ای از رنگ های محبوب فصل سرما است و انتخاب مناسبی برای فصل پاییز و زمستان است.

ترکیب رنگ قهوه ای با رنگهای دیگر یکی از دغدغه هایی است که افراد در فصل پاییز با آن گریبانگیر هستند.

اگر به دنبال رنگ هایی هستید که با قهوه ای ست کنید.

 

مانتوی رنگ عسلی
خرید مانتوی رنگ عسلی

اگر به رنگ قرمز علاقه دارید، می توانید تن های تیره تر آن را با لباس های قهوه ای خود ست کنید.

ترکیب رنگ قهوه ای با زرشکی ترکیب زیبایی است و هارمونی بالایی دارد.

قهوه ای و زرشکی هر دو تقریبا گرم به شمار می روند بنابراین بهتر است قهوه ای را با زرشکی و قرمز تند ترکیب کنید

تا هماهنگی بیشتری بین این دو بخش به وجود آورد و تیره بودن دو بخش اصلی را جبران کند.

طیف های مختلف آبی رنگ مکمل قهوه ای هستند .

آبی روشن تضاد زیبایی با قهوه ای ایجاد می کند و باعث می شود هر دو رنگ به خوبی بدرخشند.

این تضاد گرمی رنگ قهوه ای را متعادل می کند و ترکیبی آرامش بخش اما گرم و متناسب پدید می آورد .

برای ایجاد تعادل بهتراست قهوه ای رنگ غالب مجموعه باشد و مقدار رنگ آبی کمتر باشد.

بنابراین می توانید با مانتو و پالتوی قهوه ای خود یک شال آبی روشن یا فیروزه ای بپوشید.

 

مدل مانتو رنگ عسلی
مدل مانتو رنگ عسلی

 

رنگ مانتو عسلی

در گذشته پوشیدن رنگ مشکی با رنگ قهوه ای از اشتباهات مد محسوب می شد اما امروزه به یک توصیه مد تبدیل شده است.

بهتر است طیف های تیره قهوه ای را با رنگ مشکی ست نکنید و طیف های روشن تر را همراه با رنگ مشکی بپوشید .

می توانید در همراهی با شال قهوه ای خود مانتوی مشکی بپوشید.

و یا اگر یک پالتوی قهوه ای کمرنگ (شتری، کرم تیره و طیف های دیگر قهوه ای روشن) دارید آن را با شلوار رنگ مشکی بپوشید.

یک ترکیب هم خانواده دیگر برای لباس های قهوه ای، رنگ کرم است که باعث می شود هارمونی زیبایی در استایل شما به وجود آید .

این رنگ فاصله زیاد با رنگ قهوه ای دارد و بیشتر به طیف سفید نزدیک است بنابراین به علت تضادی که میان شدت رنگ ها وجود دارد ، زیبایی های خاص خود را دارد.

مانتوی کرم پاییزی خود را با کت قهوه ای ست کنید.

 

مانتو پاییزه رنگ عسلی
مانتو پاییزه رنگ عسلی

 

 

اگر فکر می کنید نمی توانید لباس قهوهای خود را با رنگ صورتی دلخواهتان ست کنید در اشتباهید .

شما می توانید رنگ لباس قهوه ای و صورتی را با هم ادغام کنید تا ترکیب رنگی فانتزی و گرم ایجاد نمایید.

رنگ صورتی یک رنگ سرد و روشن است اما رنگ قهوه ای یک رنگ گرم و تیره است و تضاد حرارتی بین دو رنگ موجب می گردد که مکمل فوق العاده ای برای یکدیگر باشند.

این ست کردن جسارت و شجاعت کافی می خواهد پس اگر جسارت کافی دارید مانتوی قهوه ای خود را با شال صورتی بپوشید و از زیبایی تیپ خود لذت ببرید.

 

ست رنگ مانتو عسلی
ست رنگ مانتو عسلی

 

ترکیب شتری و قهوه ای نیز ترکیبی هم خانواده و همرنگ است که این ترکیب استایل شما را بسیار شیک می کند و تناسب خاصی به وجود می آورد.

سر تا پا قهوه ای پوشیدن اشتباهی بزرگ در حیطه مد است پس در کنار ترکیب این دو رنگ از یک رنگ متضاد دیگر هم استفاده کنید.

پالتوی شتری را بوت قهوه ای و یک شال آبی یا اکسسوری های رنگی دیگر کامل و متعادل نمایید.

 

خرید مانتو به رنگ عسلی
خرید مانتو به رنگ عسلی

 

پوشیدن لباس های رنگ سفید و قهوه ای باعث تعادل در ست لباس می شود بنابراین با لباس رنگ قهوه ای تیره خود رنگ سفید بپوشید.

رنگ زرد یکی از زیباترین رنگ ها در کنار قهوه ای است. شما می توانید تمامی طیف رنگ زرد از پررنگ تا کم رنگ آن را با لباس قهوه ای ست نمایید.

رنگ لباس قهوه ای خود را با طیف های مختلف این رنگ در کنار هم قرار دهید تا کنتراستی صحیح در رنگ بندی آن ایجاد گردد.

 

اگر می خواهید استایل زیبایی داشته باشید لباس های قهوه ای خود را با رنگ بژ ترکیب کنید تا احساس خوب به روز بودن را داشته باشید زیرا ترکیب این دو رنگ بسیار کاربردی بوده و هیچ وقت از مد نمی افتد.

رنگ قهوه ای که رنگ گرمی و کم تحرکی محسوب می شود را با رنگ های شاد و پر تحرک مثل نارنجی و گلبهی و زرد و … ست کنید.

ست کردن رنگ لباس برای بسیاری از افراد سخت است و نمیدانند هر رنگ لباس را باید با چه رنگی ست کنند به همین دلیل سعی میکنند همیشه رنگ های تیره و خنثی برای لباس هایشان انتخاب کنند.

اگر دوست دارید بدانید هر رنگ با چه رنگ هایی قابل ست شدن است این بخش را از دست ندهید زیرا با ست کردن درست رنگ لباس هایتان خوشتیپ تر خواهید شد.

رنگ ها تاثیرات شگفت انگیزی روی روحیه ما دارند مثلا بد نیست که بدانید تماشای رنگ های گرم همچون خردلی و قهوه ای باعث ترشح هورمون دوپامین میشود و در نهایت با روحیه و بانشاط خواهید شد همچنین تماشای رنگ های سرد همچون آبی باعث ترح هورمون اکسی توسین میشود و در نهایت به آرامش خواهید رسید.

لباس قرمز را میتوانید با رنگ های زرد، آبی، سفید و مشکی ست کنید اما پیشنهاد به شما همان ترکیب دوست داشتنی قرمز و مشکی است.

رنگ مانتو عسلی

اگر در انتخاب لباس فردی جسور هستید، لباس قرمز روشن را می توانید با رنگ های خنثی کرم، سفید و طوسی به آسانی ست کنید. این رنگ با آبی و سبز روشن هم ترکیب خاصی به وجود می آورد.

لباس سبز قابل ست شدن با رنگ هایی همچون زرد، طوسی، مشکی و خردلی است کنید اما بهترین ترکیب سبز و لیمویی است. همچنین رنگ سبز و بلوطی در کنار هم بسیار عالی و زیبا به نظر می رسند و برای افراد دچار گرفتگی یا فشار خون بالا مناسب است.

سبز یشمی یا آبی روشن با ارغوانی با بیشتر پوست ها همخوانی دارد و سبب روشن تر به نظر رسیدن رنگ پوست شما می شود و این ترکیب رنگ استرس را کاهش می دهد.

سبز پررنگ و یشمی با رنگ های نارنجی و قهوه ای هم هماهنگ می شود.

لباس بنفش قابل ست شدن با رنگ های صورتی، یاسی، طوسی، طلایی و زرد است. زمانی که عصبی یا خسته هستید لباسی با رنگ بنفش بپوشید زیرا بنفش رنگی بسیار آرام کننده است، ترکیب بنفش با رنگ زرد به آن احساس شادی می دهد و خلق و خوی و روحیه شما را تقویت می کند.

لباس نارنجی را باید با رنگ های بنفش، ارغوانی، مشکی ست کنید تا به استایل ایده آل تان برسید. رنگ های نارنجی با بیشتر سبزها مانند سبز پررنگ و یشمی هماهنگ می شوند و ترکیبی برازنده ایجاد می کنند.

لباس آب کمرنگ را با رنگ های زرشکی، بادمجانی و سفید ست کنید. لباس آبی پررنگ را میتوانید با رنگ های زرد، قرمز، مشکی و طوسی هماهنگ کنید.

لباس هایی که زرد رنگ هستند را باید با رنگ ها سرمه ای، بنفش، قرمز و مشکی هماهنگ کنید.

اگر نمیدانید لباس صورتی را با چه رنگی ست کنید بهتر است آن را با سفید، طوسی، آبی فیروزه ای و قرمز هماهنگ کنید. سبز کم رنگ نعنایی نیز برای ست کردن با لباس صورتی مناسب است.

سرخابی یا اصطلاحاً صورتی پر رنگ با طوسی، زرد، قهوه ای و سبز روشن ست می شود. برای اینکه تندی رنگ سرخابی را خنثی کنید می توانید این رنگ لباس را با لباسی به رنگ آبی لاجوردی بپوشید.

لباس های خردلی را می توانید با رنگ بادمجانی، سبز تیره، سرمه ای، خاکی، بنفش، صورتی، قهوه ای، زیتونی، مشکی و سفید ست کنید. لباس خردلی را با یک پیراهن یا شلوار خاکی رنگ ست کنید و بپوشید. همچنین رنگ خردلی با رنگ آبی جین و طیف های دیگر رنگ آبی به خوبی ست می شود.

لباس های قهوه ای را با رنگ های کرمی، بژ، خردلی و مشکی میتوانید ست کنید اما بهترین ترکیب همان کرم و قهوه ای است.

لباس های سفید رنگ را با هر رنگی که دوست داشته باشید میتوانید ست کنید اما بهترین رنگ ها قرمز، مشکی، کاربنی، جگری و لیمویی هستند. ترکیب رنگ سیاه و سفید، بهترین میکس برای مینیمایست هاست. هرگاه بخواهید استایل خود را در سبک ساده گرایی پیش بیرید، بهترین و پرکاربرد ترین ترکیب رنگ، سیاه و سفید است.

صورتی اگر هوشمندانه استفاده شود، می تواند میکس فوق العاده ای با خاکستری بسازد. ترکیب صورتی و خاکستری نسبت به ترکیب صورتی و سفید، بسیار سنگین تر و با وقار تر است. ترکیب رنگی زرد و خاکستری، حس لوکس و شیک بودن را منتقل می کند. این ترکیب برای پاییز و زمستان فوق العاده است.

خاکستری و بنفش از ترکیب های فوق العاده ای است که بخصوص به خانم ها توصیه می کنیم. همچنین ترکیب قرمز با خاکستری فوق العاده مهیج و پر انرژی است.

 

1. در چرخه رنگ، بعضی رنگ ها گرم و برخی دیگر سرد هستند. رنگ های گرم متمایل به رنگ های قرمز، نارنجی و زرد و رنگ های سرد متمایل به رنگ های آبی، سبز و بنفش هستند. برای ست کردن و ایجاد هماهنگی رنگی ترکیب کردن رنگ های گرم با یکدیگر و رنگ های سرد با هم، روش خوبی است.

2. رنگ ها با افزودن رنگ سیاه تیره تر یا سیرتر می شوند که به این حالت «سایه » رنگ می گویند و با افزودن رنگ سفید، رنگ ها ملایم تر و روشن تر می شوند که به این حالت «ته رنگ» می گویند. با افزودن رنگ خاکستری نیز«تُن» رنگ ایجاد می شود. برای ست کردن لباس ترکیب ته رنگ، سایه و تن رنگ با یکدیگر زیبا خواهد شد.

3. اولین نکته ای که باید بدانید این است که رنگ هایی همچون سفید، مشکی و طوسی رنگ های خنثی هستند و با اکثر رنگ های دیگر قابل ست شدن می باشند پس می توانید لباس های سفید، خاکستری و مشکی خود را با هر رنگی که دوست دارید ست کنید.

4. اگر در ست کردن رنگ لباس فردی جسور و با اعتمادبه نفس هستید، یک راه مناسب پوشیدن رنگ های مکمل با یکدیگر است اما باید رنگ مکمل را با رنگ ملایم تر متضادش بپوشید. مثلا برای ترکیب سبز و قرمز، سبز را در زمینه قرار دهیدو مقداری رنگ های خنثی برای آرام تر شدن استایل خود نیز استفاده کنید و ادوات کوچک تر را به رنگ قرمز در بیاورید.

5. رنگ های مشابه مانند سبز و زرد یا قرمز و نارنجی، رنگ هایی هستند که به هم نزدیکند، بنابراین پوشیدن لباس هایی با این رنگ ها مناسب است اما بهتر است برای ست کردن رنگ های مشابه، بیش از سه رنگ را استفاده نکنید.

6. رنگ های اصلی آبی، قرمز و زرد هستند. ست کردن این رنگ ها با هم سخت است. برای ست کردن این رنگ لباس ها با هم می توانید از رنگ های خنثی برای ایجاد ارتباط بین آنها استفاده کنید.

7. هر رنگی درجات مختلفی تیره یا روشن تر دارد، اگر می خواهید لباسی را ست کنید، در ست خود از درجات مختلف رنگ های انتخابی تان استفاده کنید.

8. یک لباس طرح دار را با یک یا دو رنگ خنثی یا لباس ساده بپوشید یا می توانید یک لباس طرح دار را با یک لباس ساده با رنگی از رنگ های لباس طرح دارتان ست کنید.

9. از پوشیدن لباس هایی با رنگ کاملا یکسان خودداری کنید و اگراز رنگ کاملا یکسان استفاده می کنید، یک تن خنثی برای ست خود انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *