نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

مانتو زرد جلو باز با طرح های زیبا و شیک

در این بخش از فروشگاه اینترنتی جامه لوکسشین مانتو زرد دخترانه و زنانه با طرح های مجلسی و اسپرت را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

همانطور که می دانید، موسسه پنتون رنگ های خاکستری و زرد را به عنوان رنگ های سال معرفی کردند که گویا رنگ زرد مورد استقبال بیشتری از سوی مردم قرار گرفته است. اگر می خواهید یک استایل جذاب و به روز داشته باشید، پیشنهاد میکنم حتما یک مانتو رنگ زرد در کمد لباس تان داشته باشید.

مانتو زرد با طرح های زیبا و شیک

مانتوها با رنگ زرد به دلیل خاصیت بازتابی نوری که دارند می توانند برای پوشیدن در فصل های بهار و تابستان انتخابی مناسب به شمار روند همچنین این رنگ مانتوها با رنگ های گرم پاییزی نیز مطابقت و همخوانی دارند و شما می توانید رنگ مانتوهای پاییزه و زمستانه خود را از بین طیف های تیره و روشن رنگ زرد انتخاب نمایید.

ست مانتو زرد بلند دخترانه
ست مانتو زرد بلند دخترانه

چگونه لباس را با مانتو زرد ست کنیم؟

رنگ زرد یکی از رنگ‌های اصلی محسوب می‌شود که از انرژی و زیبایی ویژه‌ای برخوردار است. این رنگ شادی‌بخش می‌تواند با رنگ‌های دیگر ست شود و زیبایی استایل شما را دوچندان کند. مثلاً استفاده از مانتوهای زرد رنگ در فصل بهار و تابستان می‌تواند جذابیت و انرژی خاصی به تیپ شما ببخشد اما قبل از آن باید بدانید که برای داشتن استایلی زیبا نمی‌توانید رنگ زرد را با هر رنگی ست کنید و باید رنگی را انتخاب کنید که مکمل رنگ زرد باشد. در ادامه ما شما را با نکات مهم پوشیدن مانتو زرد آشنا خواهیم کرد.

در کل مانتوهای زرد در طرح‌ها و طیف‌های رنگی گسترده‌ای در بازار موجود هستند و اگر شما از آن دسته از خانم‌هایی هستید که تمایل دارید در مکان‌های مختلف استایل و تیپی متفاوت داشته باشید می‌توانید این رنگ مانتو را انتخاب کنید.

مانتوها با رنگ زرد به دلیل خاصیت بازتاب نوری که دارند می‌توانند برای استفاده در فصل‌های بهار و تابستان انتخاب مناسبی به شمار روند. همچنین این رنگ مانتو با رنگ‌های گرم پاییزی نیز مطابقت دارد و شما می‌توانید رنگ مانتوهای پاییزه و زمستانه خود را از بین طیف‌های تیره و روشن رنگ زرد انتخاب کنید.

مانتو های زرد رنگ با طرح مشکی
مانتو های زرد رنگ با طرح مشکی

چه زردی را انتخاب کنیم؟

زرد طیف رنگی بسیار گسترده‌ای دارد و پیش از خرید مانتو زرد رنگ باید بدانید که کدام طیف رنگ با پوست شما هماهنگ است.

زرد برای پوست‌های سفید و خیلی روشن:

افرادی که رنگ پوستشان خیلی روشن است بهتر است از مانتوهای زرد خردلی، زرد تیره و … استفاده کنند و از پوشیدن رنگ زرد اصلی و زردهای نئونی و لیمویی خودداری کنند.

 

زرد برای پوست‌های معمولی و زیتونی:

اگر رنگ پوستتان معمولی یا مایل به زیتونی است به شما پیشنهاد می‌کنیم از مانتوهایی با رنگ‌های زرد لیمویی و تناژهای روشن زرد استفاده کنید. این کار سبب درخشندگی بیشتر رنگ پوستتان خواهد شد.

 

زرد برای پوست‌های سبزه و تیره:

خانم‌هایی با پوست تیره و سبزه در انتخاب رنگ زرد بسیار خوش‌شانس هستند و به راحتی می‌توانند از این رنگ در ست لباس‌های خود استفاده کنند.

آن‌ها هر طیفی از رنگ زرد را استفاده کنند فوق‌العاده می‌شوند به ویژه استفاده از رنگ زرد طلایی در ترکیب با رنگ پوستشان زیبایی خاصی به استایل آن‌ها خواهد بخشید.

مانتو زرد دوتیکه لاکچری
مانتو زرد دوتیکه لاکچری

مدل های مانتو زرد بلند:

مانتوها با رنگ‌های برجسته و خاص نظیر مانتوی زرد، بنفش، آبی پررنگ و… اگر با سایر لباس‌ها و اکسسوری‌ها به‌درستی ست شوند می‌توانند استایل متفاوت و زیبایی را برای شما به ارمغان بیاورند. بنابراین اگر تمایل دارید از مانتوهای رنگی استفاده کنید بهتر است در هنگام ست کردن مانتو با رنگ سایر لباس‌ها و اکسسوری‌ها حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.

مانتوهای زرد را می‌توان با رنگ‌هایی نظیر مشکی، طوسی، قهوه‌ای، بنفش، سفید، سرمه‌ای، سبز یشمی و… به‌راحتی ست کرد. همچنین می‌توانید مانتو زرد بلند را به عنوان پوششی با رنگ روشن بر روی لباس‌های تیره‌رنگ خود استفاده کنید. مانتوهای بلند زردرنگ در انواع طرح‌های جلوبسته، جلوباز و دکمه‌دار موجود هستند که انتخاب هر یک از این‌ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

مدل های مانتو زرد کوتاه:

مانتوهای کوتاه همیشه موردتوجه خانم‌ها به‌خصوص دختران جوان بوده‌اند و این مدل مانتو در انواع طرح‌ها و رنگ‌های تیره و روشن در بازار موجود است. بهتر است موقع انتخاب مانتوهای کوتاه رنگی به فرم اندام، رنگ پوست و سایر ویژگی‌های ظاهری خودتان دقت کنید و بر اساس آن‌ها بهترین رنگ و مدل را انتخاب نمایید.

مانتوهای زرد کوتاه در انواع طرح‌ها و مدل‌های ساده، کارشده، مجلسی، اسپرت و با طیف گسترده‌ای از رنگ زرد در بازار وجود دارند که بهتر است شما طرح این مانتوها را با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خودتان انتخاب کنید. توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب مانتو زرد بهتر است از مطابقت و همخوانی رنگ مانتو با رنگ پوست و مو خود مطمئن شوید و سپس این رنگ مانتو را برای پوشیدن انتخاب کنید تا عیب‌های موجود در فرم اندام و استایل شما کمتر به نظر برسند.

مانتو زرد بلند زنانه
مانتو زرد بلند زنانه

آیا انتخاب مانتو رنگ زرد مناسب است؟

رنگ زرد درخشان‌ترین رنگ در میان رنگ‌ها است و مفاهیمی چون روشنایی، شادی، نشاط و خوش‌بینی را در بر می‌گیرد. همچنین این رنگ نماد توسعه‌طلبی و تسکین خاطر است.

نگاه کردن به رنگ زرد روند تفکر را تسریع کرده و خلاقیت را در افراد بالا می‌برد. زرد طلایی نشانه کنجکاوی است و نسبت به رنگ قرمز سبک‌تر بوده و از غلظت کمتری برخوردار است؛ اما ممکن است درخشندگی بیش از حد آن موجب خستگی چشم شود. استفاده از لباس‌هایی به رنگ زرد لیمویی باعث ایجاد حس توانایی و هدفمندی و خلق ایده‌های جدید در افراد می‌شود.

 

زرد خالص بیانگر شادمانی و روشنایی است و انرژی مثبت را در اطراف خود پخش می‌کند؛ اما در نظر داشته باشید که اگر همه لباس‌های خود را به رنگ زرد انتخاب کنید موجب ایجاد حس خستگی یا سردرد شده و استفاده بیش از حد از لباس‌های زرد نتیجه معکوس خواهد داشت.

 

مانتوهای زرد تابستانه از جمله لباس‌هایی هستند که با پوشیدن آن‌ها احساس نشاط و شادی خواهید کرد.

اما خیلی از خانم‌ها از نزدیک شدن به رنگ زرد برای انتخاب لباس هراس دارند. آن‌ها فکر می‌کنند رنگ زرد به دلیل روشن بودن آن باعث جلب‌توجه دیگران شده و به عبارتی حس انگشت‌نما بودن را القا می‌کند؛ اما این تفکر اشتباه است.

ما به شما توصیه می‌کنیم به خاطر نظر دیگران انرژی و نشاط رنگ زرد را از خودتان دور نکنید و با استفاده از مانتو یا لباس‌های زرد با استایلی خاص و متفاوت در جمع دوستانتان ظاهر شوید.

شما می‌توانید در موقعیت‌های مختلف مثل میهمانی‌هایی که دعوت می‌شوید رنگ زرد را جانشین رنگ‌های تیره همچون مشکی و قهوه‌ای کنید.

مانتو زرد مجلسی دخترانه ساده و شیک
مانتو زرد مجلسی دخترانه ساده و شیک

مانتو رنگ زرد با چه رنگ‌هایی ست می‌شود؟

مانتوهای زرد رنگ را می توانید با رنگ هایی نظیر طوسی و مشکی و قهوه ای و آبی و بنفش و سفید و سرمه ای و سبز یشمی و … به راحتی ست نمایید همچنین می توانید از مانتو با رنگ زرد به عنوان المانی با رنگ روشن در کنار لباس ها با رنگ تیره استفاده نمایید.

مانتوهای بلند زرد در انواع طرح های جلو بسته و جلو باز و دکمه دار موجود هستند که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

می‌توانید مانتوی زرد را با شلوار همرنگش ترکیب کنید یا مانتو کتی زرد را جین اسکینی روشن و تیشرت ساده‌ی سفید ست کنید.
مانتوهای زرد، علاوه بر ترکیب‌های جذابی که با رنگ های خنثی مثل طوسی، مشکی، سرمه‌ای و قهوه‌ای می‌سازند، مکمل‌های برای ست کردن با کالیته رنگ بنفش یا آبی یا سبز هستند.

رنگ‌های گرم پاییزی مثل نارنجی، قرمز، شرابی و قهوه‌ای برای قرار گرفتن در کنار مانتوی زرد گزینه‌های خوبی هستند.

 

طرح های مانتوی زرد کوتاه

مانتوهای کوتاه همیشه مورد توجه خانم ها و دختران جوان بوده اند و این طرح مانتوها در انواع رنگ های روشن و تیره موجود می باشند که انتخاب رنگ مانتو بهتر است با توجه به رنگ پوست و فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری انجام شود.

مانتوهای زرد کوتاه در انواع مدل های ساده و کار شده و مجلسی و … موجود می باشند که بهتر است شما طرح این مانتوها را با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب مانتوهای زرد رنگ بهتر است از مطابقت و همخوانی رنگ مانتو با رنگ پوست خود مطمئن شوید سپس این رنگ مانتو را برای پوشیدن انتخاب نمایید تا عیب های موجود در فرم اندام و استایل شما کمتر به نظر برسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *