نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

مانتو شیک و باکلاس مشکی

یکی از پرطرفدارترین رنگ برای پوشاک خانم ها و آقایان رنگ مشکی (سیاه) است . برخی بر این باورند که لباس های مشکی مدت زمان زیادی روی مد هستند و یک کار مجلسی محسوب میشوند. با ما در سایت لوکسشین همراه باشید.

مانتو مشکی لاکچری اینستاگرام
مانتو مشکی لاکچری اینستاگرام

مانتو یکی از پرپوش ترین پوشاک خانم های ایرانی محسوب می شود و تولیدات زیادی در این عرصه شکل گرفته است و مدل مانتو ها تنوع بسیار بالایی دارند. امروزه دوخت مانتو تنها از یک نوع پارچه انجام نمی شود دوخت مانتو از چند نوع پارچه که برای تزیین لباس استفاده می شود می تواند جذابیت خاصی به مدل لباس شما دهد.

مانتو مشکی جدید و شیک
ست مانتو مشکی جدید و شیک

مدل شیک مانتو مشکی

ترکیب گیپور برای لباس هایی به خصوص مشکی به شیک بودن لباس می افزاید. بیشترین مانور برای تزیین را روی آستین ها میشود اجرا کرد.

رنگ مشکی اگر چه برای عزا و سوگواری و ختم و ماه محرم استفاده میشود ، اما باید ذکر کنیم که این رنگ به دلیل وقار و استایل شیکی به خانم ها و دختران جوان میدهد ، همیشه پرطرفدار بوده و از وجه تمایز این رنگ با رنگ های دیگر همه جا پوشی و مختص مکان و مراسم خاصی نبودن است که میتوان هم در مراسم شادی و مهمانی پوشید و هم در عزا و ختم و محرم.

بهترین گزینه های خرید مانتو جنس کتان و نخی است، زیرا هم وزن سبکی دارد و هم دوام مناسبی به خصوص در فصل تابستان در برابر گرما دارد. این پارچه وقتی مرطوب میشود بر خلاف سایر پارچه ها تیره و تار نمی شود . مانتوهای ساده سیاه رنگ انتخاب ایده آلی برای مهمانی دورهمی و خرید است و میتوانید مدلهای گشاد و آزاد را انتخاب کنید

 

مدل های مانتو مشکی دخترانه

یکی از مهم ترین و بهترین لباس هایی که هر بانوی ایرانی باید در کمد لباس هایش داشته باشد مانتو مشکی است و غالبا رنگ سیاه به عنوان رنگی جذاب، باکلاس شناخته میشود البته این به نحوه پوشیدن لباس های مشکی توسط شما بستگی دارد.

اینکه شما از سر تا پا در محیط کار و … به رنگ سیاه دیده شوید شاید در نظر خودتان شیک باشد اما باید بدانید که ظاهر شما بی روح و تاریک به نظر می رسد. پس بهتر است اگر به رنگ مشکی علاقه زیادی دارید از یک شال و روسری رنگ روشن مناسب مثل کیف و کفش استفاده کنید تا تضاد رنگی زیبایی ایجاد کنید و از آن همه رنگ تیره خلاص شوید.

مانتو مشکی جلو بسته اسپرت
مانتو مشکی جلو بسته اسپرت

بهترین مدل مانتوهای مشکی جدید

مانتوهایی که امروزه در بازارهای مد در بورس هستند، طرح های متنوعی دارند. همه ساله نیز به تعداد و تنوع مانتوهای مشکی افزون تر می شود.

می توانید در بین این مانتوها طرح های جدیدی را ببینید که دارای مدل های شلوغ و نیز نامتقارن و پر کاری هستند. همچنین مدل های جدید مانتو های مشکی از لحاظ جنس و طرحی که دارند نیز خاص و زیبا می باشند.

از بین مانتو های مشکی مدل جدید بعضی طرح ها تک هستند. منظور آنکه نمی توان مدل و یا طرح خاصی برای آن قائل شد. و این همان مانتو هایی هستند که به اصطلاح نامتقارن و نامنظم نامیده می شوند.

مدل مانتوهای مشکی بیشتر تن خور های سنگین و رسمی دارند. به طوریکه پوشیدن مانتو های مشکی جدید وقار و جذابیت را به شما هدیه می دهند.

مانتو مشکی دخترانه بلنده پاییزه
مانتو مشکی دخترانه بلنده پاییزه

مدل مانتو مشکی زنانه شیک و جدید

مدل های مانتو در رنگ های مشکی جذاب و خاص هستند. به خصوص آنکه مانتوهای مشکی دارای مدل ها و طرح های زنانه و جدیدی نیز باشند.

مانتوهای زنانه مشکی جدید معمولا با یقه های بزرگ و یا برش ها و دوخت های جدید ارایه و عرضه می شوند. در برخی از آنها نیز می توان انواع طرح های خرج کاری ( گلدوزی و سنگ دوزی و یا طرح های دیگر ) با مدل خاص را در آنها دید.

زیباترین مدل مانتو های زنانه شیک و جدید مخصوص خانم هایی می باشد که می خواهند مدرن و امروزی به نظر آیند. همینطور تن خور این مدل مانتوها در آنها حس خوبی را می دهد و با پوشیدن آنها جذاب به نظر می رسند.

مانتو مشکی کوتاه شیک دخترانه
مانتو مشکی کوتاه شیک دخترانه

معمولا خانم‌ها از مانتو مشکی بلند برای محیط کار، دانشگاه و … استفاده می‌کنند.

مانتو مشکی محاسن زیادی دارد و یکی از آن‌ها این است که مانتو مشکی بلند قد شما را بلندتر نشان می‌دهد. دیگر مزیت خریداری مانتو مشکی این است که تقریبا همه جا از آن می‌توانید استفاده کنید. مانتو مشکی زود کثیف نمی‌شود و همچنین رنگ آن تکراری و خسته کننده نمی‌شود. از نظر اسلام هم برای پوشیدگی، بهتر است که خانم‌ها از مانتو مشکی بلند استفاده کنند.

در شست و شوی مانتو مشکی دقت کنید و آن را با شامپو و آب ولرم بشویید و هرگز آن را چنگ نزنید، چرا که به الیاف پارچه آسیب می‌رسد. مانتو مشکی خود را می‌توانید با شوینده‌های مخصوص پارچه مشکی بشویید. توجه داشته باشید که در خرید مانتو مشکی دقت کنید که جنس مناسبی داشته باشد. بعضی از پارچه‌ها زود پرز می‌گیرند و یا به سرعت رنگشان به اصطلاح بور می‌شود. البته مانتو مشکی بلند ممکن است بخاطر بلند بودنش زودتر چروک شود. بنابراین در هنگام اتو کردن آن دقت نمایید تا برق روی آن ایجاد نشود.

مانتو مشکی شیک و ساده
مانتو مشکی شیک و ساده

مانتو مشکی را با چه رنگ شال به غير از از مشكی می‌توانم ست كنم؟

باید بگوییم که رنگ مشکی و سفید با اکثر رنگ‌ها ست می‌شوند. با مانتو مشکی، شما میتوانید شال‌هایی به رنگ قرمز، آبی دریایی، خاکستری، زرد، سبز تیره و … را ست کنید. بهتر است شال سفید یک دست یا کرم یکدست نپوشید. با رنگ‌ها بازی کنید.

از همه مهمتر در انتخاب شال و روسری رنگ پوست چهره شماست و بعد از آن رنگ مانتو و کیف و کفش. رنگ شالی را انتخاب کنید که پوست صورتتان را بهتر نشان دهد. مثلا اگر در رتگ پوسستان زردی وجود دارد از رنگ‌های خانواده زرد و کرم استفاده نکنید. بهتر است از رنگ‌های بژ و صورتی انتخاب کنید

مانتو مشکی جلو بسته بلند
خرید مانتو مشکی جلو بسته بلند

مدل مانتو مشکی دخترانه شیک و مدرن

دختر خانم های امروزی معمولا خیلی کم به سراغ رنگ های تیره می روند. زیرا اغلب دختران عاشق رنگ ها و طرح های فانتزی هستند. مگر آنکه مانتو های آنها با رنگ های تیره را برای مکان های رسمی از جمله دانشگاه و یا دبیرستان و محل کار و غیره بپوشند.

بنابراین می توان انواع مدل مانتو های مشکی را برای این رنج سنی در نظر گرفت که از لحاظ کیفیت و طرح مدرن و جذاب هستند. از انواع  دیگر این مدل ها می توان به مدل های چند رنگ، طرح های گل و غیره و نیز طرح های فانتزی اشاره کرد که برای دختر خانم ها شیک و مناسب هستند.

 

ست مانتوی مشکی جدید

از قدیمی ترین اصول ست کردن با مانتو مشکی، استفاده از رنگ مشکی بطور کلی است. شما می توانید تیپ کاملا مشکی خود را با یک کفش کلاسیک با پاشنه کوتاه یا فلت و یک کیف مشکی ست کنید. اما پیشنهاد ما به شما این است که از شلوارهای رنگ خنثی مانند طوسی یا جین استفاده کنید تا کمی متنوع شوید اما باز هم علاقه شما در الویت می باشد.

مدل مانتو مشکی مجلسی زیبا

مانتو هایی که برای مجلس می پوشید بهتر است که از اجناس خیلی شیک و مدل و رنگ زیبا و با وقاری باشند. برای  همین مانتو های مشکی می تواند یکی از بهترین گزینه هایی باشد که می تواند وقار و جذابیت را در مجلس به شما بدهد.

همچنین برای ایام محرم و مراسم روضه خوانی مانتو مشکی وقار و تن پوش مناسب و زیبایی است که جلوه باوقاری را به شما می دهد.

مدل مانتو های مشکی مجلسی اغلب از پارچه هایی با جنس های ضخیم تر و ایستایی می باشند. به طوریکه با فرا رسیدن فصل پاییز و سرد شدن هوا این اجناس و مدل ها جلوه بیشتری را نیز پیدا می کنند. زیباترین مانتو های مجلسی جدید از جنس های کرپ گواردین، ویسکوز و غیره هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *