نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

مانتوی لی شیک و لاکچری دخترانه

مانتوی لی در انواع طرح های کوتاه و بلند دوخته می شود همچنین این مدل در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشد.

و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و فرم اندام تان از بین این طرح ها مانتویی با تن پوشی شیک و مناسب را برای خود انتخاب نمایید. با ما در لوکسشین باشید.

مانتو های طرح لی جدید
مانتو های طرح لی جدید کلاه دار

مدل مانتو لی با طرح های زیبا و شیک

مدل مانتوی لی این روزها توانسته است در دنیای مد توجه اغلب خانم ها را به سمت خود جلب کند و این طرح مانتوی زیبا برای خانم ها و دختران جوان خوش سلیقه و امروزی انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شود.

مانتو طرح لی جلو بسته
مانتو طرح لی جلو بسته

مدل مانتو لی کاغذی

مانتو لی و جنس لی اعم کاغذی و لی معمولی همیشه پر طرفدار بوده و قشر خاصی همیشه دوست دارند که این گونه مدل را بر تن کنند

لی از قدیم مد بوده و شلوار و بلوز و تی شرت و مانتو و پیراهن مردانه و زنانه و لباس های بچه گانه دخترانه و پسرانه نیز از جمله مدلهای پوشاک و لباسی است که با طرح های منتوع وارد بازار می شود.

جنس لی خصوصا مانتو این روزها توانسته توجه اغلب خانم ها را به سمت خود جلب کند و این طرح مانتو برای خانم ها و دختران جوان خوش سلیقه و امروزی انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شود.

خرید اینترنتی مانتو طرح لی ارزان
خرید اینترنتی مانتو طرح لی ارزان

مدل مانتو لی جلو بسته

مانتوی لی در انواع طرح های کوتاه و بلند و لی کاغذی و نازک تر و خنک تر در طرح مجلسی و جلو بسته و جلو باز و اسپرت دوخته می شود.

همچنین این طرح مانتوی پاییزی در انواع رنگ های تیره و روشن و سنگ شور و طراحی شده با گلدوزی و تکه دوزی و مانتو گل گلی شده و نگین دار و تزئین شده موجود می باشد.

و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و فرم اندام و استایل تان از بین این طرح ها مانتو با تن پوشی شیک و مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

مانتوهای لی همیشه و طی سالهای مختلف بین خانم ها پرطرفدار بوده اند.

امسال دوباره این سبک مانتوها مد شده اند و دختران جوان مشتری اصلی آن ها هستند. مانتوهای جین مدل های متنوعی دارند از جمله زاپ دار, کوتاه, کاغذی, طرح دار, بلند, جلو باز, رنگ روشن, جلو بسته, رنگ تیره و …

مانتو طرح لی اینستاگرام
مانتو طرح لی اینستاگرام

مانتو بلند اسپرت لی

مانتوی لی از انواع طرح های خاص و اسپرت است و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید مانتوهای اسپرت را برای پوشیدن انتخاب نمایید می توانید در صورت تمایل از این طرح مانتو استفاده کنید.

این مدلها را میتوانید در این پاییز و روزها نه چندان سرد فصل پاییز و در فصل بهار بر تن کنید.

مدل مانتو طرح لی جدید زنانه
مدل مانتو طرح لی جدید زنانه

طرح مانتوی لی زنانه و دخترانه

مانتو یکی از ضروری ترین پوشش ها برای خانم ها محسوب می شود که در انواع طرح های مختلف موجود می باشد و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان طرح و رنگ و جنس مانتوی خود را انتخاب نمایید.

مانتوی لی از انواع طرح های خاص و اسپرت است و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید مانتوهای اسپرت را برای پوشیدن انتخاب نمایید می توانید در صورت تمایل از این طرح لباس استفاده کنید.

مانتوهای لی در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود می باشند که مدل مانتوی کوتاه لی برای خانم ها و دختران جوانی که به پوشیدن مانتوهای کوتاه علاقه زیادی دارند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شود.

مدل مانتوی بلند لی نیز برای خانم های قد بلند و خانم ها با قد متناسب انتخابی مناسب است همچنین اگر شما تمایل دارید پوششی کامل داشته باشید بهتر است این مدل را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل مانتوی بلند نیز برای خانم های قد بلند و خانم ها با قد متناسب انتخابی مناسب است همچنین اگر شما تمایل دارید پوششی کامل داشته باشید بهتر است این طرح مانتو را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مانتو طرح لی دکمه دار
مانتو طرح لی دکمه دار

مانتو لی جلو باز و جلو بسته

مانتوهای لی در انواع طرح های جلو باز و جلو بسته دوخته می شوند و اگر شما تمایل دارید پوششی امروزی و راحت تر داشته باشید بهتر است طرح های جلوباز این مانتوها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید از مانتوی جلوباز لی استفاده کنید بهتر است از زیر مانتوی خود زیر سارافونی یا لباسی اسپرت بپوشید تا استایل و تیپ تان زیبا و جذاب تر به نظر برسد.

مانتوهای لی مانند سایر طرح های مانتوی دخترانه و زنانه در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشد که مدل مانتوهای رنگ روشن لی برای خانم ها با فرم اندام متناسب و لاغر مناسب تر می باشد.

و اگر شما چاق و توپر هستید بهتر است رنگ های تیره تر را برای پوشیدن انتخاب نمایید تا فرم اندام تان لاغرتر به نظر برسد.

توجه به طرح و رنگ شلوار و سایر اکسسوری هایی که به همراه مانتوی لی پوشیده می شوند از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید این مدل را با شلوار لی یا شلوار اسپرت رنگ تیره و روشن بپوشید.

مانتو دخترانه شیک طرح لی
خرید مانتو دخترانه شیک طرح لی

ست مانتو و شلوار لی

مانتوها مانند سایر طرح های مانتوی دخترانه و زنانه در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشد که مدل مانتوهای رنگ روشن لی برای خانم ها با فرم اندام متناسب و لاغر مناسب تر می باشد.

و اگر شما چاق و توپر هستید بهتر است رنگ های تیره تر مانتو را برای پوشیدن انتخاب نمایید تا فرم اندام تان لاغرتر به نظر برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *