نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

مانتو لاکچری خاص و خفن

مانتو لاکچری مجلسی
مانتو لاکچری مجلسی رنگ روشن

مانتو لاکچری

این سال‌های اخیر، کلمه‌ی لاکچری را در محاورات زیاد می‌شنویم یا حتی خودمان از آن استفاده می‌کنیم! اما آیا تا حالا به معنی این کلمه فکر کرده‌ایم؟ واژه ی‌«لاکچری Luxury » در دیکشنری فشن فارسی، کلمه ی جدیدی محسوب می‌شود و به آیتم هایی اطلاق می‌شود که درجه‌ی شکوه و زیبایی بالایی دارند و معمولا در ازای هزینه‌ی زیادی هم به دست می‌آیند.

مانتوهای لاکچری که تا چند سال قبل، به مانتوهای مجلسی معروف بودند؛ ترکیبی از پارچه های گران قیمت، الگوهای خاص و تزئینات چشمگیر را در خود دارند.

مانتو لاکچری بلند اینستاگرام
مانتو لاکچری بلند اینستاگرام

مانتو بلند باکلاس و لاکچری اینستاگرام

همه ما خانم ها معمولا در کمد لباسمان مجموعه ای از مانتو ها را رنگ ها و جنس های مختلف داریم . مانتو های دم دستی ، مانتو های مجلسی ، مانتو های خنک تابستانی و مانتو های گرم زمستانی و مانتو های کوتاه و مانتو های بلند و خلاصه انواع و اقسام مانتو ، اما اغلب ما معمولا یک یا چند مانتو خیلی شیک و مجلسی برای عروسی ها و مجالس خاص کنار گذاشته ایم که ترجیح میدهیم از مدل مانتو های لاکچری و با کلاس با جنس های عالی و کارشده انتخاب شده باشد.

مانتو لاکچری پاییزه اینستاگرام
مانتو لاکچری پاییزه اینستاگرام

مدل مانتو لاکچری رنگ سال

انتخاب رنگ، امری کاملا سلیقه‌ای است. اما اگر به دنبال داشتن مدل مانتو لاکچری هستید، یکی از فاکتور‌هایی که باید به آن توجه کنید رنگ سال است که توسط موسسه پنتون هر ساله معرفی می‌شود. پس از معرفی رنگ سال، شاهد طوفانی از طرح‌ها و استایل‌ها توسط فشن بلاگرها و سلبریتی‌های هالیوود هستیم تا الهام‌بخش جامعه طرفدار مد در سراسر جهان باشند.

رنگ سال، برای افرادی که به دنبال مد و لاکچری بودن لباس‌هایشان هستند، امری مهم تلقی می‌شود چرا که از آن در انتخاب لباس خود در طی سال استفاده می‌کنند.

ترکیب مناسب رنگ‌های لباس می‌تواند جلوه‌ای زیبا به استایل شما ببخشد. به همین دلیل بهتر است برای شیک بودن در انتخاب تنالیته رنگ و ست کردن آن‌ها در کنار یکدیگر بیشتر دقت کنید و انتخاب‌های هوشمندانه‌تری داشته باشید.

مانتوهای پاییزی لاکچری
مانتوهای پاییزی لاکچری زنانه رنگ سال 2021

چطور لاکچری و باکلاس باشیم؟

خودتان را درگیر مُد نکنید

لذت بردن از مُد یا خریدن لباس‌هایی که برای‌تان جذاب است هیچ ایرادی ندارد، اما از لباس‌هایی که مناسب اندام‌تان نیستند یا رنگ‌هایی که به شما نمی‌آیند صرف‌نظر کنید.بنده‌ی مُد نباشید، چون در این‌ صورت، مسخره، وسواسی یا سطحی به‌نظر خواهید رسید. لباس شما باید شخصیت‌تان را بالا ببرد، نه اینکه شخصیت جدیدی برای‌تان خلق کند یا تغییرش دهد. این توصیه در جنبه‌های زیادی از زندگی کاربرد دارد؛ جنبه‌هایی که «همرنگ جماعت شدن» ممکن است شما را تحت فشار قرار بدهد. برای شیک بودن کافیست کمی هوشمندانه لباس بپوشید.

مانتو شلوار لاکچری اسپرت جدید تابستانه
مانتو شلوار لاکچری اسپرت جدید تابستانه

 

مانتو های لاکچری دخترانه
خرید مانتو های لاکچری دخترانه

 

مانتوهای نخی لاکچری
مانتوهای نخی لاکچری

 

مانتو لاکچری خاص
خرید مانتو لاکچری خاص بلند

 

مانتو لاکچری مدل آستین مانتو
مانتو لاکچری مدل آستین مانتو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *