نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

مانتو لاکچری و شیک دخترانه

مانتوهای لاکچری که تا چند سال قبل، به مانتوهای مجلسی معروف بودند؛ ترکیبی از پارچه های گران قیمت، الگوهای خاص و تزئینات چشمگیر را در خود دارند. در این مقاله به معرفی چند مدل مانتو لاکچری می‌پردازیم. اگر مراسم مهمی در پیش دارید و قصد دارید مانتویی لاکچری را طراحی کنید یا بخرید، تا انتهای این نوشته همراه ما باشید.

مانتو لاکچری دخترانه در اینستا
مانتو لاکچری دخترانه در اینستا

انتخاب رنگ، امری کاملا سلیقه‌ای است. اما اگر به دنبال داشتن مدل مانتو لاکچری هستید، یکی از فاکتور‌هایی که باید به آن توجه کنید رنگ سال است که توسط موسسه پنتون هر ساله معرفی می‌شود.

پس از معرفی رنگ سال، شاهد طوفانی از طرح‌ها و استایل‌ها توسط فشن بلاگرها و سلبریتی‌های هالیوود هستیم تا الهام‌ بخش جامعه طرفدار مد در سراسر جهان باشند. رنگ سال، برای افرادی که به دنبال مد و لاکچری بودن لباس‌ هایشان هستند، امری مهم تلقی می‌شود چرا که از آن در انتخاب لباس خود در طی سال استفاده می‌کنند.

مانتوهای لاکچری دخترونه
خرید مانتوهای لاکچری دخترونه

ترکیب مناسب رنگ‌های لباس می‌تواند جلوه‌ای زیبا به استایل شما ببخشد. به همین دلیل بهتر است برای شیک بودن در انتخاب تنالیته رنگ و ست کردن آن‌ها در کنار یکدیگر بیشتر دقت کنید و انتخاب‌های هوشمندانه‌تری داشته باشید.

لازم به ذکر است که روش‌های بسیار مختلفی بر ادغام کردن رنگ‌های مختلف با آبی کلاسیک بر حسب سلیقه هر فرد وجود دارد.

هنگامی که صحبت از ترکیب رنگ و انتخاب آن برای لباس می‌شود، یکی از مفیدترین ابزارهایی که می‌تواند به شما در شناسایی رنگ‌های مکمل و مشابه کمک کند، چرخه رنگ‌ها است.

از آن جا که آبی کلاسیک رنگی سرد به حساب می‌آید و قابلیت ست شدن فوق‌العاده‌ای با انواع رنگ را دارد، استفاده از رنگ‌هایی مانند نارنجی و قرمز در کنار آن به استایل شما روح می‌بخشد و ترکیبی زیبا و پویا را ایجاد می‌کند.

 

مدل مانتو لاکچری پف دار

سرشانه های پف دار و بزرگ، المان هایی کلاسیک و یادآور فشن ایرانی در دهه 70 هستند. این مدل سرشانه اکنون برای تبدیل یک مانتو با دوخت و برش ساده به یک آیتم یونیک و جذاب استفاده می‌شود.

اگر بالاتنه ی متوسط و لاغری دارید، پوشیدن این مدل مانتوی لاکچری را در مهمانی های فصل بهار و پاییز از دست ندهید.

مدل لباس مجلسی لاکچری دخترانه
مدل لباس مجلسی لاکچری دخترانه

مدل مانتو لاکچری پرپری

استفاده از پر و تزئینات ریش ریش امسال به یک ترند جهانی در طراحی لباس و مانتوی مجلسی تبدیل شده است. این تزئینات بیشتر در قسمت پایین آستین ها و پایین مانتو به کار برده می‌شود و شکوه ویژه ای به لباس شما می‌بخشد.

این مدل مانتو را می‌توانید با صندل های مجلسی که با پر تزئین شده اند ست کنید.

 

مدل مانتو لاکچری مرواریدی

تزئینات مروارید و صدف، در چند ماه اخیر به خوبی جای خود را در صنعت پوشاک و اکسسوری جهانی محکم کرده است. این تزئینات گزینه ی مناسبی برای به کار رفتن روی مانتوهای مجلسی رنگ روشن – مثل شیری و سفید- هستند و آن را به یک آیتم باشکوه و لاکچری تبدیل می‌کنند.

مانتوهایی که در تزئین آنها از مهره های درخشان سفید استفاده شده، گزینه های مناسبی برای مراسم عقد محضری هستند. به خصوص که پیدا کردن صندل و اکسسوری های ست آن، کار سختی نیست.

مدل مانتو لاکچری دخترانه جدید
مدل مانتو لاکچری دخترانه جدید

مدل مانتو لاکچری پلیسه

مدل پلیسه، یک مدل پارچه است که از دادن چین های منظم و متعدد به پارچه های حریر، مخمل یا نخی به دست می‌آید و اخیرا به یک متریال پر طرفدار به خصوص در مانتوهای مجلسی و لاکچری تبدیل شده است.

مانتوهایی که در قسمت کمر به پایین (دامن) آن ها پارچه ی پلیسه به کار رفته ، برای افرادی که پاهای لاغر و کشیده ای دارند بسیار مناسب است. پیشنهاد می‌کنیم اگر در مانتوی شما از طرح پلیسه استفاده شده است، شال خود را از مدل پارچه ی دیگری انتخاب کنید.

 

مدل مانتو لاکچری گل برجسته

استفاده ی اغراق آمیز از گل های برجسته در تزئین مانتوهای مجلسی، به خصوص در فصل بهار به یک تکنیک پرطرفدار تبدیل شده است.

اگر قصد ست کردن این مدل مانتو را برای یک مهمانی بهاری دارید، پیشنهاد می‌کنیم سایر آیتم ها تا حد امکان ساده و خنثی انتخاب شوند.

ست مانتو دخترانه لاکچری
ست مانتو دخترانه لاکچری

مدل مانتو لاکچری مخمل

پارچه‌ی مخمل به تنهایی تداعی کننده شکوه بالای یک آیتم است. این پارچه را هم در آیتم‌های اورسایز و جلوباز و هم در مانتوهای کتی به کار می‌برند که نتایج خوبی هم به همراه داشته است.

اگر قصد دوخت یک ست لاکچری و شیک را دارید می‌توانید کت و شلوار مخمل را در نظر بگیرید و در فصل‌های بهار و پاییز، در مراسم‌های مهم از آن استفاده کنید. خوش‌بختانه این پارچه‌، با تمام گروه‌های سنی خانم‌ها هماهنگی خوبی دارد و از جوان‌ها تا مسن‌ترها می توانند به تناسب سلیقه خود از آن بهره ببرند.

 

مدل مانتو لاکچری مخمل

پارچه‌ی مخمل به تنهایی تداعی کننده شکوه بالای یک آیتم است. این پارچه را هم در آیتم‌های اورسایز و جلوباز و هم در مانتوهای کتی به کار می‌برند که نتایج خوبی هم به همراه داشته است.

اگر قصد دوخت یک ست لاکچری و شیک را دارید می‌توانید کت و شلوار مخمل را در نظر بگیرید و در فصل‌های بهار و پاییز، در مراسم‌های مهم از آن استفاده کنید. خوش‌ بختانه این پارچه‌، با تمام گروه‌های سنی خانم‌ها هماهنگی خوبی دارد و از جوان‌ها تا مسن‌ترها می توانند به تناسب سلیقه خود از آن بهره ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *