نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

مانتو مخمل مجلسی

نوعی پارچه ای کرکی بافته شده از ابریشم، پنبه، کتان یا پشم مخمل می باشد این نوع پارچه به عنوان پارچه ای اشرافی و لوکس در نظر گرفته می شود.

مخمل پارچه ای نرم و لطیف می باشد. در این مطلب مدل مانتوی مخمل در طرح ها و رنگ های جذاب و زیبا برای خانم های شیک پوش را برای شما جمع آوری نموده ایم تا پایان مطلب همراه لوکسشین باشید.

یکی از پوشش های بسیار مهم برای خانم های شیک پوش ایرانی مانتوها می باشد در انتخاب مانتوها باید به اندام و قد توجه شود یکی از مانتوهای اشرافی و لوکس مانتوی مخمل است که در این مطلب مانتوی مخمل در رنگ ها و طرح های مختلف را مشاهده می نماییم .

مانتو مخمل مجلسی گلدار
مانتو مخمل مجلسی گلدار

مدل مانتو مخمل در طرح ها و رنگ های مختلف

مانتو مخمل مجلسی کار شده
مانتو مخمل مجلسی کار شده

مدلهای جدید و متنوع تری از مانتو مخمل

مانتو های مخمل در انواع مختلف کشی، صاف، ابریشمی، کوبیده و غیره به دلیل نوع جنس پارچه پوشش بسیار مناسبی برای فصل پاییز و زمستان می باشند که در مدلهای اسپرت و رسمی با طرحهای گلدار، جلوباز، چاکدار و … طراحی می شوند، در ادامه توضیحات کوتاهی درباره هر یک از پارچه های مخمل در اختیارتان قرار می دهیم.

مدل مانتو مخمل مجلسی بلند
مدل مانتو مخمل مجلسی بلند

پارچه با طرح کوبیده یکی از انواع پارچه های لوکس مخمل می باشد که از سطحی پرزدار و صاف برخوردار است، از این نوع پارچه برای هر لباسی به ویژه برای قسمتهای بالا تنه استفاده شده و زیبایی اندام را چند برابر خواهد کرد.

پارچه مخمل چوب کبریتی از انواع دیگر این نوع پارچه ها می باشد که نخ های پارچه بر اساس ترتیب خاصی کنار هم قرار گرفته اند، بنابراین استفاده از آن بسیار مناسب برای دوخت کت و شلوار، مانتو، ژاکت و … می باشد، توجه داشته باشید که این نوع مخمل نیاز به حساسایت و مراقبت بیشتری دارد.

مانتو مخمل مجلسی بلند
مانتو مخمل مجلسی بلند کاربنی

مخمل کشی از جمله پارچه های منعطف می باشد که در ساخت آن الیاف کشی به کار رفته است و بنابراین استفاده از این پارچه مخمل کشی در طراحی لباس راحتی بسیار مناسب می باشد.

مدل مانتو مخمل مجلسی دخترانه گلدار
مدل مانتو مخمل مجلسی دخترانه گلدار

پارچه مخمل ساده نیز یکی دیگر از انواع پارچه مخمل است

که دارای تنوع و رنگ های مختلفی می باشد، همچنین از سطحی نرم و براق برخوردار است و استفاده از آن به دلیل سادگی و نداشتن طرح خاص برای دوخت پیراهن، مانتو و کت مناسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *