نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

مانتو نخی تابستانی دخترانه و زنانه

با شروع فصل گرما گاهی انقدر گرما آزار دهنده میشود که دلمان میخواهد حتی پوست مان را هم بکنیم که کمی خنک تر شویم و در به در دنبال لباس های و مانتو های خنکی هستیم که از شدت گرما بکاهد.

مانتوهای تابستانی بـه جهت نازک و سبک بودن شان بهترین گزینه برای خانمها می‌باشد. هرساله مدلهای زیادی وارد فروشگاه های لباس میشود.

هنگام خرید و انتخاب مانتو نخی تابستانه باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که جنس پارچه مانتو نخی تابستانه مرغوب و خنک باشد و زود چروک نشود.

برخی از مانتوهای نخی زنانه خیلی زود چروک می شوند و در آخر توصیه می‌کنیم برای داشتن تیپ لاکچری و منحصر به فرد، باید کیف و کفش تان را با مانتو تابستانی تان ست کنید.

مانتو نخی تابستانی اینستاگرام
مانتو نخی تابستانی اینستاگرام

ست کردن لباس ها در تابستان

برای داشتن بهترین ست، رنگ هایي کـه شبیه بـه هم اسـت رابا هم ست کنید. برای مثال آبی تیره و آبی کمرنگ رابا هم ست کنید. این یک راه ساده برای ست کردن رنگ لباس شماست.

از رنگ هاي مکمل برای این‌کـه جذابتر بنظر برسید استفاده کنید. برای مثال نارنجی با آبی، زرد با بنفش، و قرمز با سبز

ست کردن رنگ هایي کـه در چرخه رنگ نزدیک بـه هم هستند. برای مثال بنفش با آبی، طلایی با نارنجی و زرد. اینکار باعث میشود شـما هماهنگ تر بنظر برسید.

رنگ هاي اولیه در چرخه رنگ مثل قرمز، آبی و زرد کـه رنگ هاي اصلی هستند را برای ست کردن انتخاب کنید.

گروه دومی رنگ ها هم شامل بنفش، نارنجی و سبز هستند. ممکن اسـت این رنگ ها جیغ بنظر برسد بنابر این با شدت کمتری از آنها استفاده کنید.

رنگ هاي خنثی امن ترین راه برای ست کردن اسـت.

سفید، سیاه، خاکستری و قهوه ای رنگ هایي کـه طبق معمول متناسب با همه اسـت.

میتوانید برای بالا تنه رنگ هاي خنثی را انتخاب کنید، شـما میتوانید اکثر رنگ ها رابه رنگ هاي خنثی هماهنگ کنید، مثلاً مانتو خاکستری، به خاکستری متمیل بـه آبی با هر رنگ شلوار و کیف ست میشود.

همیشه شال را برای پوشش سر انتخاب کنید، مانتو و روسری هم خوانی زیادی باهم ندارند و این ناهماهنگی در فصل تابستان بیشتر دیده میشود، از شال هاي بلند و یک رنگ استفاده کنید.

برای شال رنگ هاي غالب را درنظر بگیرید، مثلاً رنگ سفید یا اگر اذیت نمی‌شوید رنگ سرمه اي، استفاده از رنگ غالب برای شال باعث میشود لباسهای شـما بیشتر بـه چشم بیایند.

در فصل تابستان بیشتر کفش هاي پاشنه بلند مورد استفاده قرار می‌گیرد،به گزارش سایت لوکسشین امّا کفش هاي بدون پاشنه یا صندل های تابستانی جلوه زیباتری دارند و بـه علاوه آسان تر هستند.

درمورد انواع کتانی ها هم فقط کالج را مد نظرتان قرار دهید. سعی کنید رنگ شال و کیف تان رابا کفس خود ست کنید.

مانتوهایی با رنگ هاي شاد در فصل تابستان بی نظیر هستند اما پیشنهاد مـا استفاده از رنگ هاي سرد و خنک می باشد.

رنگ هاي شاد در فصل پاییز و اوایل بهار کـه هوا کمی سرد اسـت بهتر دیده می‌شوند، استفاده از رنگ هاي سرد در تابستان باعث می‌شود شـما با اعتمادتر دیده شوید.

مانتو نخی تابستانی شیک بلند
مانتو نخی تابستانی شیک بلند

مانتو نخی تابستانی

به جز طرح مانتو های نخی و خنک تابستانی اغلب از پارچه های نازک تر که گرما را کمتر در خود ذخیره کند دوخته میشوند و همچنین اغلب مدل گشاد و آزاد هستند چون تنگ بودن و چسبندگی لباس طبعا باعث گرمای بیشتر در بدن میشود.

 

مدل مانتو نخی ۴خونه

مانتو های چهار خونه یا چهار خانه تابستانی هم از معمول ترین و نوستالژیک ترین پوشش های خانم های ایرانی هستند.

بخصوص لباس هایی با پارچه های ۴خونه در دهه ۵۰-۶۰ مورد اقبال زیادی در دوخت مانتو واقع شده بود.

 

مانتو نخی دخترانه

در مورد مانتو های دخترانه هم گفتن ندارد که طبیعت شاداب و با طراوت دخترانه میل به پوشیدن رنگ های شاد و روشن و طرح های رنگی رنگی مثل گل گلی های شاد یا مانتو های گلدوزی شده و طرح های خال خالی و راه راه دارد.

که این مدل ها و رنگ بندی کاملا با سماهیت تابستان که گرما و حرارت شور و شوق است هماهنگی دارد.

 

مانتو نخی شیک

فراموش نکنید در فصل تابستان و کلا در مواقع گرم از مانتو روشن استفاده کنید چون نور را بخود جذب نمی کند و زیاد شما احساس گرما نمی کنید. درست برعکس رنگ مشکی که اشعه خورشید را به خود جذب کرده و در خود نگه میدارد.

البته این توصیه شامل چادر که پوششی از روی عقیده و علاقه است نمیشود چون کسی که چادر میپوشد پیش پیش صابون تمام این سختی ها را به تن زده است.

 

مانتو نخی ترک

در مورد مدل مانتو نخی تابستانه بهتر است سراغ مدل های نسبتا گشاد و راحت که بدون آستر و چند لایه باشد بروید و مدل های آستر دار ، کت دار ، سارافون دار و حتی زیادی چین دار پرهیز کنید . در تابستان می بایستد خنک و سبک لباس بپوشید.

 

مانتو نخی ساده

از آنجایی که بهار و تابستان فصولی متعلق به طبیعت هستند بد نیست برای انتخاب طرح پارچه سراغ طرح هایی بروید که کاملا با طبیعت هماهنگ هستند ، طرح هایی مثل برگ برگی و گل گلی و طرح های به گرمایی رنگ تابستان.

 

مانتو نخی بلند

اگر پارچه های طرح دار را نمی پسندید و اصولا در همه جا ساده پوش هستنید بهتر است برای فصل تاستان از اکسسوار یا زیرو آلات کاملا کژوال و اسپرت و دخترانه از روی مانتو استفاده کنید مثل گردن آویز های بلند اسپرت و دستبند های مهره ای زیبا.

مانتو نخی تابستانه جلو باز
مانتو نخی تابستانه جلو باز

مدل مانتوی نخی گلدار دخترانه

مدل مانتو نخی گلدار دخترانه طرفداران خاص خودشان را دارند و اغلب افرادی که به پوشیدن لباس ها با طرح های خاص علاقه مند هستند از این مدل مانتو ها می توانند برای فصل تابستان استفاده کنند.

مانتو های گلدار در انواع طرح ها با گل های ریز و درشت موجود هستند که انتخاب طرح مدل مانتو گلدار نخی به سلیقه و ویژگی های ظاهری و اندام شما بستگی دارد.

 

مانتو های نخی دخترانه با آستین پفی

مدل مانتو نقش زیادی در زیبایی و جذابیت استایل و ظاهر خانوم ها می تواند داشته باشد و تنوع زیاد انواع مدلهای مانتو موجب شده است تا هر کسی بنا بر سلیقه و فرم اندام خود بهترین مدل مانتو را انتخاب کند؛ مانتو های نخی یکی از انواع مانتو ها هستند که به دلیل جنس پارچه بسیار مناسب برای فصل های گرم سال و تابستانه می باشند.

مانتو های آستین پفی و آستین کلوش یا آستین چین دار از جمله مدلهای شیک و جدید مانتو ها هستند که اخیراً دوباره مد شده اند و طرفداران زیادی دارند، از آنجا که طرح آستین ها بیشترین تاثیر را بر روی زیبایی مانتو ها دارد، از این رو طراحی این قسمت از مانتو برای طراحان مانتو و لباس اهمیت زیادی پیدا کرده است.

مانتو نخی خنک تابستانی
مانتو نخی خنک تابستانی
مدل مانتو نخی خنک تابستانی
مدل مانتو نخی خنک تابستانی
مدل مانتو نخی تابستانی چاکدار بلند
مدل مانتو نخی تابستانی چاکدار بلند
مدل مانتو نخی تابستانی دخترانه جلو باز
مدل مانتو نخی تابستانی دخترانه جلو باز
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *