نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

مانتو و شلوار اداری جدید و شیک

یکی از انواع مدل های مانتو برای بانوان مانتو اداری می باشد که بسیار پرکاربرد برای خانم های کارمند و حتی اساتید در دانشگاه میباشد.

امروزه مانتو های اداری با طرح ها و مدل های بسیار زیبا در اختیار خانم ها قرار می گیرد ، به طوری که علاوه بر وقار و سنگینی ، جذابیت خاصی را هم به همراه دارد.

مدل مانتو و شلوار ست اداری
مدل مانتو و شلوار ست اداری

راهنمای خرید مانتو شلوار اداری شیک مناسب

ابتدا باید این نکته را متذکر شویم که در انتخاب مانتو هم مانند سایر چیزها باید به عرف مکانی که کار می کنید توجه کنید.

بنابراین به شما پیشنهاد میکنم اگر به دنبال یک مانتو مناسب برای محیط کار هستید و در عین حال می خواهید شیک پوش به نظر برسید

یک نکته اساسی در خرید مانتو جنس مانتو است ، لباس فرم نباید موجب تعریق بیشتر شود بلکه باید پارچه های اونیفورم اداری سبک و خنک باشد.

معمولا در دوخت مانتو شلوار اداری شیک از پارچه های که جنس شیک و ماندگاری و دوام بالایی دارند استفاده میشود به همین دلیل کاملا مناسب محیط کار می باشد .

نکته مهم دیگر قد مانتو می باشد ، قد مانتو باید متناسب با قد خودتان در نظر گرفته شود. اگر چاق هستید بهتر است مانتو اداری با قد بلند بپوشید. اگر قد کوتاهی دارید مانتو با برش های عمودی خرج کار باعث بلند قدتر نشان دادن شما می شود.

خرید مانتو و شلوار اداری جدید
خرید مانتو و شلوار اداری جدید

مدل مانتو شلوار اداری شیک دخترانه

مانتو های اداری دخترانه نسبت به نوع زنانه از تنوع و سادگی بیشتر برخوردارند. معمولا مانتو های اداری دخترانه مدل های فانتزی تری نسبت به نوع زنانه دارند.

در مانتو های اداری دخترانه معمولا جنس پارچه ها از ایستایی کمتری برخوردارند ، مدل یقه بزرگ ، آستین سه ربع، طرح های چهارخانه و غیره هستند . برای دختر خانم هایی که دوست دارند ظاهری در حین حال باوقار داشته باشند.

می توانند مانتو های ادارای را برای بیرون هم به تن کنند. همچنین اگر شما به دنبال سادگی و در حین حال زیبایی نیز هستید. این مدل مانتو ها نیز جز بهترین تن پوش های بیرونی هستند.

خرید مانتو و شلوار اداری شیراز

مدل مانتو و شلوار اداری برای خانم های شیک پوش

یکی از مهمترین مسائلی که باید در رابطه با طراحی مانتو فرم اداری رعایت شود، رنگ پارچه آن است، که می تواند به صورت یک دست از یک رنگ خاص برای طراحی مانتو فرم شرکتی استفاده شود و یا اینکه از چند رنگ می توان بهره برد.

البته برخی از طراحان با ترکیب رنگ شال و روسری با مانتو اداری اقدام به تولید لباس فرم سازمانی می کنند که این نوع طراحی در حال حاضر بسیار مورد توجه آژانس های هواپیمایی برای تولید مانتو فرم آژانس هواپیمایی قرار گرفته است.

مانتو و شلوار اداری شیک جدید
مانتو و شلوار اداری شیک جدید

رنگ مناسب در انتخاب مانتو و شلوار اداری

مانتو اداری از پوشاک رسمی بانوان است و باید با دقت بیشتری انتخاب شود. خانم های شاغل در ادارات و سازمان ها تمایل دارند از انواع مانتو اداری استفاده کنند.

حتی اگر اجباری از سمت مدیریت برای پوشیدن لباس فرم هم نباشد، مانتوهای اداری خیال خانم ها راحت می کند. لباس اداری تعریف مشخصی دارد و نیازی نیست مدت ها وقت خود را صرف ست کردن و استایل مناسب کنید.

بدیهی است یک مانتوی شیک رسمی مناسب محیط اداری و کاری است که می تواند از رنگ های خاصی هم انتخاب شود.

مناسب ترین رنگ برای لباس فرم اداری خانم ها رنگ های کرم، سرمه ای، مشکی، طوسی، خاکستری، بژ و قهوه ای است. مانتو شلوار اداری می تواند تک رنگ و یا از دو رنگ منفاوت کار شود.

 

مانتو و شلوار اداری ارزان قیمت
مانتو و شلوار اداری ارزان قیمت
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *