نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

مانتو پاییزه و زمستانی

با نزدیک شدن به فصل پاییز و هوای نسبتا سرد باید مانتو هایی انتخاب کنیم که ضخیم تر باشند و کمی ما را گرم نگه دارند.

یکی از لباس‌های ضروری خانم‌های ایرانی مانتو است. نکات بسیار مهمی در انتخاب مانتو وجود دارد که بستگی به اندازه قد و ترکیب اندامی شما دارد، که با رعایت این اصول می‌توانید بهترین مانتو را انتخاب کنید تا ظاهرتان متناسب دیده شود.

مانتو پاییزه بلند
مانتو پاییزه بلند کهربایی

جنس مانتو پاییزه زنانه و دخترانه

جنس مانتو باید طوری باشد کـه نیاز بـه اتو نداشته باشد چون هیچ چیز مانند اتوی مکرر عمر مانتو را کم نمیکند و از طرفی هم نمیتوان با مانتوی چروک و کثیف زندگی کرد. جنس‌هایي کـه پرز و کرک بخود میگیرند و یا پرز میدهند نیز جنس مناسبی برای مانتوی دانشگاه نیست. مانتوها از پارچه‌ها مختلفی تهیه میشوند کـه هر کدام ویژگی‌هاي خاص خود را دارند.

 

خانم هایي کـه شکم بزرگی دارند

داشتن شکم بزرگ و چاقی از عواملی اسـت کـه باعث کاهش اعتماد بـه نفس در بین افراد بـه خصوص خانم‌ها میشود. از آنجا کـه شکم فرم و شکل هر لباسی را تا حد زیادی نامناسب میکند لذا بـه بیان برخی نکات کـه باعث خوش پوش شدن این دسته از افراد کـه بـه اصطلاح اندام سیبی شکل دارند پرداخته می شود.

 

مانتو مناسب خانم‌ ها با شکم بزرگ

مانتوهای یقه هفت

مانتوهای راسته

مانتوهایی کـه قسمت کمر آن زیر سینه اسـت

 

مانتو نامناسب خانم‌ ها با شکم بزرگ

بـه هیچ عنوان مانتو طرح دار نپوشید

مانتوهای کمر دار کـه کمر آن روی شکم بسته میشود

مانتوهای چین دار و پف دار

مانتو پاییزه جدید دخترانه
مانتو پاییزه جدید دخترانه

پارچه های سوییت به دلیل زیبایی و لخت بودن برای دوخت مانتو مناسب می باشند و در فصل پاییز که هوا سرد می شود می توانید از انواع مختلف مانتو سوییت که در فروشگاه ها به چشم می خورد انتخاب کنید. مدل مانتو سوییت مجلسی و مانتو سوییت اسپرت دو مدل زیبا و خاص هستند که این روز ها طرفداران بسیاری پیدا کرده اند.

 

بانوانی کـه پوست تیره دارند، از مانتو پاییزه رنگ روشن استفاده کنند مثل صورتی، سفید، خاکی، آبی ملایم و طوسی رشون. بانوانی کـه پوست روشن دارند، از مانتو پاییزه رنگ تیزه استفاده کنند کـه در بالا، نمونه هایي ارائه شده اسـت. مثل قهوه اي، بژ، آبی سیر و یاسی.

مدل های زیبای مانتو سنتی برای خانم هایی که شیک پوشی و خاص بودن را دوست دارند گزینه ی مناسبی است.

مانتو پاییزه رنگ طوسی
مانتو پاییزه رنگ طوسی شیک

خانم هایي کـه سینه هاي کوچکی دارند

بالاتنه کوچک یکی از دلایلی اسـت کـه لباس زنانه مناسب خودرا نتوانید پیدا کنید. اما می توان با چند تکنیک ساده فیزیک بدنی خودرا مناسب تر نشان دهید.

 

مانتو مناسب خانم‌ ها با سینه کوچک

اگر سینه کوچکی دارید سعی کنید بیشتر از مانتوهای طرح دار استفاده کنید. انتخاب مانتو روشن بـه درشت تر شدن بالاتنه کمک میکند.

بـه گزارش لوکسشین بطور کلی لباس‌هایي کـه در قسمت سینه دارای طرح می باشد میتواند انتخاب خوبی باشد. هم چنین مانتو هایي کـه کمر آن‌ها از زیر سینه شروع می شوند نیز باعث بزرگ‌تر نشان دادن سینه‌هاي شـما میگردد.

 

مانتو نامناسب خانم‌ ها با سینه کوچک

هرگز مدل مانتو جذب را انتخاب نکنید.

مدل مانتو پاییزه پارچه سوییت
مدل مانتو پاییزه پارچه سوییت جلوباز

خانم هایي کـه سینه بزرگی دارند

بزرگ بودن بالاتنه نیز خود میتواند یک اشکال برای لباس پوشیدن باشد. اما برای این فرم بدنی نیز راه حل‌هایي برای شـما داریم.

 

مانتو مناسب خانم‌ ها با سینه بزرگ

مانتوهایی را بپوشید کـه طرح‌هاي آن در قسمتی بجز سینه قرار گرفته باشد.

 

مانتو نامناسب خانم‌ ها با سینه بزرگ

مدل مانتوهای چین دار و پف دار.هرگز مانتو جذب نپوشید.

مانتوهای پاییزه لاکچری
مانتوهای پاییزه لاکچری زنانه

خانم‌ هاي درشت هیکل

مانتوهای بلند بـه مراتب برای شـما مناسب تر از مانتوهای کوتاه اسـت.

 

مانتو نامناسب خانم‌ های درشت هیکل

مانتوهای جذب و سایز کوچک مهم‌ترین اشتباهی اسـت کـه هر خانمی می تواند انجام دهد.

 

مانتو مناسب خانم‌ های کوتاه

مدل مانتو راسته و جذب برای شـما مناسب اسـت.مانتوهای بپوشید کـه نه خیلی بلند و نه خیلی کوتاه باشند.

 

مانتو نامناسب خانم‌ های قد کوتاه

مدل مانتوهای گشاد شـما را کوتاه تر نشان می دهد.

مانتو پاییزه طوسی مشکی
مانتو پاییزه طوسی مشکی

بانوانی کـه پوست معمولی دارند، از مانتو پاییزه با هر رنگی می‌توانند استفاده کنند و تناسب رنگ مانتو پاییزه با رنگ چشم را درنظر بگیرند. در خرید این محصول در سومین فصل سال، همواره جدید ترین طرح ها و رنگ هاي محبوب بانوان شیک پوش را از طریق مشاوره هاي فشن بلاگرها، پیدا کنید.

اگر انتخاب رنگ و طرح خوبی برای پوشاک فصل خزان داشته باشید، امکان استفاده آن در زمستان زیاد اسـت ودر هزینه هاي شـما صرفه جویی میکند. بالا پوش هاي سومین فصل سال را میتوان از اوایل تابستان با قیمت هاي بـه نسبت خوبی، ثبت سفارش کرد یا در مزون هایي کـه محصولات باقی مانده از سال پیش در انبار دارند، خریداری نمود.

همیشه مانتو پاییزه طرح دار رابا شال و روسری ساده ابریشمی و مانتو پاییزه ساده رابا شال طرح دار سوزن دوزی شده، ست کنید. مخصوصا اگر اسپرت پوش پاییزی هستید. پوشیدن مانتو پاییزه چین دار، برازنده بانوان کوتاه قامت اسـت. اگر درشت اندام هستید، سعی کنید از مانتو پاییزه تگ رنگ راسته استفاده کنید.

مدل مانتو پاییزه ژورنالی
خرید مدل مانتو پاییزه ژورنالی

چه رنگ مانتویی مناسب ترین است؟

توصیه می شود از رنگ هاي خنثی و تیره مثل مشکی و سرمه اي و طوسی و آبی نفتی و قهوه اي و کرم استفاده کنید چون نه تنها شـما را موقر و محجوب تر نشان می دهند بلکه دیرتر کثیف میشوند و نیاز بـه شست و شوی کمتری دارند. هم چنین سعی کنید سرتا پا یک رنگ نپوشید و حداقل از دو سه رنگ خنثی در استایل خود استفاده کنید تا جلوه بهتری داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *