نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

مدل مانتو صورتی لاکچری

از انواع مانتوهای محبوب و پرطرفدار در بین بانوان مانتو صورتی می باشد که از لحاظ طیف رنگی بسیار زیبا و گرم می باشد.

این رنگ مانتو برای فصل های گرم سال گزینه مناسبی است و به راحتی می توان آن را با لباس های دیگر از لحاظ ترکیب رنگ هماهنگ نمود.

بر همین اساس قصد داریم در این زمینه شما عزیزان را با مجموعه ای دیدنی از انواع ست با مانتو صورتی به شکل های مختلف آشنا کنیم.

مانتو صورتی کمرنگ اسپرت دخترانه
خرید مانتو صورتی کمرنگ اسپرت دخترانه

شیک ترین ست با مانتو صورتی

یکی از پوشش های اصلی و مهم بانوان مانتو می باشد که در رنگ ها و مدل های مختلفی وجود دارد.

مانتو صورتی از جمله مانتوهای جدید و محبوب در بین بانوان به شمار می آید که رنگی مناسب برای پوشیدن در فصل های گرم سال است و می توان آن را با رنگ هایی هم چون مشکی، طوسی، آبی و بنفش ست کرد و ترکیب رنگ بسیار شیک و جذابی به وجود آورد.

مانتو صورتی جلو باز دخترانه
مانتو صورتی جلو باز دخترانه

مانتو صورتی را با چه ست کنیم؟

یکی از رنگ های مکمل که می توان با مانتو صورتی ترکیب رنگ شیک و زیبایی را به وجود آورد و با آن می توان استایل دخترانه زیبایی داشت، رنگ آبی پاستلی می باشد که انتخاب و پوشیدن یک شلوار جین به همراه یک روسری طرح دار آبی با آن مجموعه رنگی زیبا و جذاب به وجود خواهد آورد و استایلی شیک و خاص را برای شما به همراه خواهد داشت.

همچنین شما می توانید یک مدل مانتو ساده صورتی را با رنگ خاکستری، سفید، آبی، سورمه ای و… ست نمایید و تیپ جذابی داشته باشید.

مانتو صورتی جلو باز بلند
مانتو صورتی جلو باز بلند
مانتو صورتی زمستانی
مانتو صورتی زمستانی
مانتو صورتی با چی ست میشه
مانتو صورتی با چی ست میشه

رنگ صورتی به دلیل تن رنگ گرمی که دارد علاوه بر این که گزینه مناسبی برای فصل های گرم سال محسوب می شود هم چنین رنگ خوبی برای انتخاب و پوشیدن پالتو و کاپشن در فصل های سرد سال می باشد.

شما می توانید مانتو صورتی را با رعایت اصول و نکات اصلی در نوع پوشش و ایجاد ترکیب رنگ درست با لباس های مختلفی در رنگ های مناسب بپوشید و استایل های متفاوت و جذابی را به همراه داشته باشید. در همین زمینه در ادامه برای آشنایی شما عزیزان انواع استایل های خاص و شیک با مانتو صورتی را به نمایش گذاشته ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *