نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

مانتو حاملگی اسپرت

مانتو حاملگی اسپرت

هرچند که مادر شدن حس بسیار زیبا و منحصر به فردی است، اما ممکن است انتخاب صحبح لباس و به خصوص مانتوی مناسب این دوران، ذهن بسیاری از خانم‌های خوش لباس و شیک پوش را به خود مشغول کند.

در هنگام بارداری به دلیل افزایش وزن و سایز ناگهانی که در خانم‌ها رخ می‌دهد، پوشیدن لباس‌هایی معمول و همیشگی دشوار خواهد شد.

علاوه بر این، راحتی، جنس پارچه و مدل لباس‌ها هم در این دوران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌شود.

در این مقاله انواع مختلفی از مدل‌ مانتو بارداری را با هم بررسی می‌کنیم تا اگر درحال گذراندن این دوران به یاد ماندنی هستید، بتوانید به کمک این راهنمای مدل مانتو بارداری، مثل همیشه شیک پوش و خوش استایل باشید.

اگر شما هم به دنبال مدل مانتو بارداری هستید٬ این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

 

حال که با نکات بسیار کاربردی انتخاب مانتو بارداری آشنا شدید، می‌توانید

از ترندهای زیبای سال مانند جنس و پرینت‌های پارچه، مدل آستین و … برای دوختن مانتوهایی جذاب و مد روز استفاده کنید.

 

 

  • یکی از زیباترین مدل‌های مانتو برای خانم‌های باردار را می‌توان مدل A-Line معرفی کرد. در این مدل، از قسمت کمر (برای خانم‌های باردار از زیر خط سینه)، مانتو گشاد می‌شود و به طور کلی شکلی شبیه به حرف انگلیسی A می‌گیرد. این مدل می‌تواند علاوه بر این که شیک و زیبا است، راحت نیز باشد.

  • کمربندهای باریک را در استایل خود فراموش نکنید. بسیاری از خانم‌های باردار از این که بدن آن‌ها دچار تغییر شکل و حجم شده، ناراضی هستند. استفاده از کمربندهای باریک علاوه بر اضافه کردن جزئیات به استایل، می‌تواند کمر شما را باریک‌تر نشان دهد.

 

 

  • اگر هوا رو به سردی می‌رود، شما می‌توانید از انواع کت‌های پارکا مخصوص دوران بارداری ( Maternity Parka Coats) استفاده کنید. اغلب این کت‌ها، یک لایه اضافه دارند که می‌توانید با توجه به گذشت ماه‌های مختلف، آن‌ها را تنظیم کنید. به علاوه این نوع کت‌ها، گزینه‌ای مناسب برای ماه‌های سرد پس از بارداری و حتی هنگام نگه‌داری از کودک نیز هستند.

  • یکی از ترندهای جالب ، استفاده از چرم‌های رنگی در هر نوع لباسی است؛ از دامن و شلوارک گرفته تا کت‌های کوتاه و بلند. اگر در حال حاضر به این فک می‌کنید که استفاده از چرم برای دوران بارداری گزینه مناسبی نیست، سخت در اشتباه هستید! بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که استفاده از چرم را یکی از شروط شیک‌پوشی می‌دانید، از این ترند بهره ببرید و از هر رنگ چرمی در دوخت مانتو خود استفاده کنید. شما حتی می‌توانید از کت‌های چرم کوتاه رنگی، روی مانتو خود استفاده کنید.

 

 

  • ترنچ کت‌ها نیز گزینه‌ای همیشگی و بسیار شیک و البته برای تمام دوران زندگی هستند. شما می‌توانید با استفاده از ترنج کت‌‌های مخصوص دوران بارداری، استایلی شیک خصوصا برای فصل پاییز داشته باشید.

  • یکی از قسمت‌هایی که می‌تواند زیبایی و جلوه مانتو بارداری شما را چند برابر کند، قسمت یقه است. یقه‌های بزرگ برگردان، می‌توانند گزینه‌ای عالی برای داشتن استایلی شیک و در عین حال ساده باشند.

  • چه کسی گفته که مانتوهای دوران بارداری حتما باید ساده و بدون طراحی باشند؟ اگر از آن دسته افرادی هستید که پوشیدن لباس‌های بدون پترن شما را خسته می‌کنند، می‌توانید ترندهای مربوط به پترن پارچه در سال استفاده کنید. برای مثال، پارچه‌های گل‌دار، می‌توانند گزینه‌ای بسیار جذاب و البته ترند برای مانتو دوران بارداری باشند. یکی دیگر از طراحی‌هایی که هیچ‌گاه از مد نخواهد افتاد و همیشه محبوبیت خود را حفظ می‌کند، پارچه با توپ‌های درشت است. اگر به دنبال انتخاب‌هایی بولدتر و جالب توجه‌تر می‌گردید، می‌توانید از پارچه‌هایی با طرح پوست حیوانات مانند طرح پلنگی نیز استفاده کنید. اگر دوست ندارید تا مانتوهایی با طرح خیلی شلوغ بپوشید، می‌توانید از این طرح‌ها به صورت متناسب و محدود، مثلا تنها در سر آستین‌ها یا قسمت یقه استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *