نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

مدل مانتو اسپرت ساده دانشجویی

مدل مانتو دانشجویی خیلی شیک خاص
مدل مانتو دانشجویی خیلی شیک خاص

فصل درس و دانشگاه آغاز شده و دانشجویان به فکر تهیه مانتو مناسب محیط دانشگاه هستند.

گرچه رنگ و مدل مانتو دانشجویی به قوانین و محدودیت های محل تحصیل بستگی دارد، اما معمولا تک رنگ بوده و مدلی ساده دارند.

یکی از نکات مهم در انتخاب مدل مانتو جدید راحتی آن است، زیرا اکثر دانشجویان ساعات زیادی از روز را دانشگاه به سر می برند.

مانتوهای دانشجویی در انواع طرح های متنوع نظیر اسپرت و سنتی و ساده و … موجود می باشند که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

اگر به دنبال بهترین مدل های مانتو برای دانشگاه و یا دبیرستان هستید، بهتر است آن را در طرح های ساده جستجو کنید. بیشتر طراحان مد امروزه سبک های جدید خود را بر اساس مدل ها و طرح های ساده به بازار ارایه می دهند.

مانتو دانشجویی با حجاب مشکی
مانتو دانشجویی جلو بسته دکمه دار با حجاب مشکی

مدل مانتو اسپرت پاییزه دخترانه خاص دانشجویی

مانتوهای دانشجویی طرح های متنوعی دارند و بهتر است شما مانتوهایی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که برای محیط دانشگاه مناسب هستند تا پوشش ساده و در عین حال جذاب تری داشته باشید.

مانتوهای اسپرت و ساده از انواع طرح های پرطرفدار مانتو برای محیط دانشگاه محسوب می شوند و این طرح مانتوها در انواع رنگ های روشن و تیره موجود می باشند که بهتر است رنگ مانتو را با توجه به رنگ پوست و سایر ویژگی های فرم اندام خود انتخاب نمایید.

مانتوهای دانشجویی رنگ روشن برای دختران دانشجو با فرم اندام لاغر و متناسب انتخابی ایده آل محسوب می شوند و اگر شما دارای فرم اندامی درشت و چاق هستید بهتر است مانتوهای رنگ تیره اسپرت را برای پوشیدن انتخاب کنید.

مانتو دانشجویی اسپرت اینستاگرام
مانتو دانشجویی اسپرت اینستاگرام

آرایش ساده و ملیح دخترانه مناسب تیپ اسپرت

با یک تیپ ساده و اسپرت هفت قلم آرایش اصلا قابل قبول نیست.

آرایش زیاد سن شما را زیاد نشان میدهد و مناسب مهمانی ها و مجالس است ، برای تیپ های اسپرت یا آرایش نکنید یا در حدی آرایش کنید که بیشتر از آرایش جوانی و شادابی و اعتماد به نفس جوانانه شما به چشم بیاید.

برای این کار از کرم پور یا پنکیک خیلی برنزه یا خیلی سفید دوری کنید . سایه های عربی را بیخیال شوید ، رژ های صورتی و کالباسی را جایگزین رژ های قرمز و زرشکی کنید حدالامکان به جای خط چشم فقط به یک ریمل سبک قناعت کنید.

مانتو دانشجویی بلند و شیک
مانتو دانشجویی بلند و شیک

استفاده از زیرو آلات ساده و اسپرت

استفاده از اکسسوار در کنار تیپ اسپرت ممنوع نیست اما اصول خودش را دارد .

اول این که سعی کنید در استفاده از اکسسوار و زیور آلات زیاده روی نکنید و در هنگام انتخاب آنها برای تیپ اسپرت هم سراغ ست اکسسوار اسپرت بروید.

موراردی مثل دستبند های مهره ای ، دستبند های چرم یا ترکیب چرم و فلز به جای النگو، ساعت های اسپرت بند چرمی به جای ساعت های بند طلا و نقره، و گردنبند های چوبی یا گلدوزی های بلند رو مانتویی به جای جواهرات طلا و نقره .

مانتو دانشجویی برای افراد چاق
مانتو دانشجویی برای افراد چاق

مانتو اسپرت دانشجویی بلند

مانتوهای بلند دانشجویی نیز در نوع خود بی نظیر هستند.

شما می توانید در این تن پوش ها سبک های رسمی و سنتی را نیز مشاهده کنید.

همینطور اگر شما به دنبال این هستید که در محل تحصیل خود سنگین به نظر برسید. بهتر است مدل مانتوهای دانشجویی بلند که دارای انواع رنگ بندی و طرح های اندامی هستند را امتحان کنید.

این مانتو ها را می توانید در همه جا به غیر از دانشگاه نیز بپوشید.

مانتو دانشجویی برای افراد لاغر
مانتو دانشجویی برای افراد لاغر رنگ روشن

اگر تمایل دارید مانتوهای اسپرت را برای پوشیدن انتخاب کنید بهتر است کیف و کفش تان را هم از بین طرح های اسپرت انتخاب نمایید تا ظاهری دخترانه و جذاب تر داشته باشید.

مانتوهای اسپرت در انواع طرح های کوتاه و بلند دوخته می شوند که مانتوهای کوتاه در بین دختران دانشجو پرطرفدارتر می باشند همچنین اگر شما تمایل دارید.

در محیط دانشگاه احساس راحتی بیشتری داشته باشید بهتر است از مانتوهای بلند اسپرت برای پوشیدن استفاده نمایید.

مدل مانتو دانشجویی با قیمت مناسب
مدل مانتو دانشجویی با قیمت مناسب جلو بسته قهوه ایی

مانتوهای سنتی یکی دیگر از انواع طرح های مناسب مانتو می باشند و اگر شما تمایل دارید از مانتوهای طرح دار و حاشیه دار در محیط دانشگاه استفاده نمایید این مدل ها می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل محسوب شوند.

پوشیدن مقنعه ای مناسب در کنار مانتو از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما مقنعه ای را برای پوشیدن انتخاب نمایید که با رنگ مانتو دانشجویی تان مطابقت و همخوانی بیشتری داشته باشد.

مانتو های دانشجویی اینستاگرام
مانتو های دانشجویی اینستاگرام
مانتو های دانشجویی اسپرت کوتاه
خرید مانتوهای دانشجویی اسپرت کوتاه و جلو بسته آبی
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *