نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

مانتوهای جدید بهاری

اگه به این فکر هستید مدل مانتو بهاره امسالتون رو به مزون یا خیاط سفارش بدید بهتون پیشنهاد میکنیم ابتدا مدل های جدید و شیک مانتو بهاره که در این بخش برای شما همراهان عزیز گردآوری کردیم رو ببینید و بعد مطابق با سلیقه و استایل خودتون بهترین مدل مانتو بهاره رو به خیاط سفارش بدید. یا از فروشگاه های اینترنتی لوکسشین سفارش بدهید ، با ما در لوکسشین باشید.

مانتوهای بهاری شیک دخترانه
مانتوهای بهاری شیک دخترانه

علاوه بر این دیدن این مدل های شیک و خاص از مانتو بهاری به شما کمک میکنه تا در هنگام مراجعه به بوتیک ها و فروشگاه های مخصوص مانتو، بتونید انتخاب بهتری داشته باشید.

همه‌ی ما دوست داریم که با هر شروع جدیدی مثل شروع سال تحصیلی، شروع کار جدید و شروع زندگی جدید، لباس ها و پوشاکمان را هم جدید و به‌روز کنیم. حالا فکر کن فردا روز تحویل سال جدید باشه و تو هنوز مانتو بهاری جدیدت را نخریده باشی!

احتمالا حتی حس و حال تحویل سال هم برایت مزه‌ی زیادی نخواهد داشت!

مانتو یکی از اصلی‌ترین آیتم‌های استایل یک خانم ایرانی است که بخش زیادی از خوش‌پوشی ما را به مخاطب نشان میده. یکی از چالش‌های اصلی ما ایرانی‌ها در خرید پوشیدنی، به خرید مانتوی عید برمی‌گرده!

یکی از دلایل سختی خرید مانتوی عید، رسیدن بهار و نو شدن طبیعت و عوض شدن آب و هواست. دلیل بعدی مهمونی‌ها و دورهمی‌های عید نوروزه. پس باید یه انتخاب درست و به جا داشته باشیم تا بتوانیم از مانتویی که اتفاقا ارزان هم به دست نمی‌آید، بیشترین استفاده را ببریم.

مانتوهای بهاری شیک سفید
مانتوهای بهاری شیک سفید اینستاگرام

سال جدید است و کلی ترندهای جذاب و رنگارنگ برای تمامی سلیقه‌ها! شما می‌توانید برای دوختن یا خرید مدل مانتوهای جدید بهاری از یکی یا حتی چند آیتم از ترندهای بهار/ تابستان بهره ببرید.

  • پارچه‌های جین

    از جمله پارچه‌هایی هستند که در فشن شوهای بهار/ تابستان بسیار به چشم می‌خورند؛ تا حدی که در بسیاری از کت واک‌ها، تمامی اجزای استایل مدل، از جین دوخته شده است.

 

اگر همیشه عاشق رنگ ماژیک‌های هایلایتر بوده‌اید و علاقه داشتید تا لباس‌هایی با همین رنگ و طراحی داشته باشید، به شما مژده می‌دهیم که امسال، سال همین رنگ‌های شاد و جذاب است. شاید استفاده از این رنگ‌ها، در سال‌های پیش به صورت محدود در حاشیه یا نوارهایی روی کفش‌های اسپرت رواج داشت؛ اما امروزه بسیاری از برندهای مطرح دنیای، لباس‌هایی تماما نئونی و بسیار جذاب طراحی می‌کنند.

شما می‌توانید از این رنگ‌ها به عنوان قسمت‌هایی محدود و کوچک در مانتوی خود استفاده کنید. برای مثال، در سر آستین، حاشیه یقه، حاشیه مانتو، به عنوان خط کمر و… این رنگ‌ها می‌توانند بسیار به چشم بیایند. اگر علاقه بسیاری به این رنگ‌ها دارید، نترسید و درست مانند بسیاری از مدل‌های جهان در ران‌وی‌ها، یک مانتو تماما نئونی بپوشید!

مانتو بهاری خنک و راحت
مانتو بهاری خنک و راحت
  • مانتو طرح‌های سنتی، بومی و گل‌دار نیز از دیگر آیتم‌های زیبای فشن شوهای بهاری بودند. با کمی تغییر و مدرن کردن این طرح‌ها، بدون شک می‌توان گفت که یکی از بهترین و زیباترین ترندهای به وجود آمده است.

در مقابل مانتوهای بلندی که تا قوزک پا را می‌پوشانند، مانتوهای کتی با برش‌های تنگ و کوتاه نیز طرفداران خاص خودشان را پیدا کرده‌اند. این مانتو برعکس مدل قبلی برای افراد قدکوتاه که بهتر است طول پاهایشان مشخص باشد انتخاب خوبی است. ترکیب مانتو کتی‌ چسبان با شلوار پارچه‌ای قد 90 یا دامن پارچه‌ای چسبان، یک استایل بهاری جذاب برای مهمانی‌های نوروزی می‌سازد.

 

مدل مانتو گیپور بهاری

استفاده از گیپور به عنوان پارچه اصلی و یا خرج کار در طراحی مانتوهای بهاری یک ترفند تقریبا قدیمی اما جذاب است که یک مانتو ساده را به آیتمی لاکچری و باشکوه تبدیل می‌کند. هرچند این مدل را بیشتر به خانم‌های میانسال پیشنهاد می‌دهیم و جوانترها بهتر است از مدل‌های جدیدتری که در ادامه معرفی می‌کنیم استفاده کنند.

روسری‌های ساتن کوتاه و اکسسوری‌های شاین‌دار می توانند به شکوه این استایل بهاری اضافه کنند.

مانتو تابستانی بهاری شیک
خرید مانتو تابستانی بهاری شیک

مدل مانتو سنتی بهاری

چندسالی می‌شود که طراحان مانتوی ایرانی، از حال و هوای فرهنگ ایرانی استفاده بیشتری در طراحی مانتو می‌کنند. نقش و نگار روی مانتوهای سنتی بهاری، استایل شما را اصیل‌تر و جذاب‌تر می‌کند.

استفاده از پارچه‌های سوزن‌دوزی، تصاویر کاشی کاری، یراق‌ها و پارچه های بافتنی سنتی المان‌هایی هستند که در مدل مانتوهای سنتی امسال می‌بینیم.

مانتو بهاری دخترانه شیک
مانتو بهاری دخترانه شیک

مدل مانتو پلیسه بهاری

اگر از طرفداران ترندهای صنعت فشن هستید احتمالا خبر دارید که انواع پارچه‌های پلیسه مثل حریر، نخی، ساتن و … امسال از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. پارچه‌ی پلیسه معمولا به شکل خرج کار در قسمت چاک‌های مانتو به کار می‌رود. این تکنیک باعث می‌شود آن بخش از لباس که دارای پارچه‌ی پلیسه است، برجسته‌تر دیده شود. پس افراد لاغر و کوتاه قد پارچه‌های چین‌داری مثل پلیسه را نباید دست کم بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *