نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

مانتو با پارچه های رنگ شاد

در این مطلب از وبسایت لوکسشین به مانتوهای با رنگ شاد پرداخته ایم. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

شاید فرصت دیگری برای شاد زیستن و تجربه رنگ های جذاب برای مان وجود نداشته باشد. بنابراین با انتخاب لباس هایی با رنگ شاد حال هوای خودتان را تغییر بدهید و شادتر زندگی کنید.

مانتو رنگ شاد مجلسی زنانه
مانتو رنگ شاد مجلسی زنانه

برای انتخاب مناسب ترین مدل مانتو برای دختر خانم ها در سبک تابستانی باید به جنس و رنگ پارچه ای که دوخته شده قبل از هر چیزی توجه کنیم.

رنگ های خیلی تیره و پارچه های زخیم برای این فصل مناسب نیست پس دختر خانم ها بهتر است به سراغ رنگ های شاد و مناسب سن شان بروند.

در این مدل های مانتو از ترکیب طرح های مختلف مانتو یا پارچه های طرح دار استفاده شود و معمولا مانتوهایی نه خیلی بلند هستند که پوشیدن این مدل ها برای انجام کار های روزانه و رفت و آمد ها در خانم ها احساس راحتی را به ارمغان می آورد.

مانتو رنگ شاد تابستانی
خرید مانتو رنگ شاد تابستانی | مانتو اینستاگرام

همه ما انسان‌ها به‌طور ذاتی به دنبال شادی، خوشحالی، زیبایی و زیباگرا هستیم و به همین دلیل علاقه فراوانی به رنگ‌های شاد و زیبا داریم.

مدل مانتو تابستانی رنگ شاد
مدل مانتو تابستانی رنگ شاد

استفاده از رنگ‌های روشن و شاد در جامعه باعث بروز شادی عمومی، نشاط، تمدد اعصاب، بالا رفتن قدرت تصمیم‌گیری، دوری از پرخاشگری و استرس و اضطراب و رسیدن به آرامش می‌شود.

گاهی آنهایی که به رنگ‌های تیره و خنثی مانند مشکی یا خاکستری علاقه دارند، به نوعی از برخی ناراحتی‌های روانی مانند افسردگی یا انزوا رنج می‌برند.

پوشیدن رنگ های شاد حتی ممکن است اعتماد به نفس را در جوامع بالاتر هم برود.

رنگ های شاد برای مانتو
رنگ های شاد برای مانتو

البته گاهی استفاده از رنگ‌های تیره نوعی قرارداد اجتماعی است و نمی‌توان آن را نتیجه افسردگی یا حزن و اندوه یک جامعه دانست.

مثلا ممکن است پوشیدن لباس‌های خاکستری، قهوه‌ای یا سرمه‌ای از قوانین شرکتی باشد و پیروی از چنین قانونی به‌ هیچ‌ وجه به معنای افسرده بودن کارمندان آن شرکت نیست.

معمولا از مربیان مهد یا والدین کودکان خواسته می‌شود با پوشیدن لباس‌هایی با رنگ‌های شاد با کودک ارتباط بیشتری برقرار کنند. وقتی شما لباس‌هایی با رنگ‌های روشن و نزدیک به رنگ‌های طبیعت به تن می‌کنید، هم برای خودتان نشاط روحی به همراه می‌آورید هم برای اطرافیانتان.

شیکترین مدل مانتو رنگ شاد
شیکترین مدل مانتو رنگ شاد

مانتوهای رنگ شاد و روشن در انواع طرح های متنوع مجلسی و اسپرت و رسمی و ساده و … موجود می باشند و شما می توانید از بین آن ها با توجه به نیاز خود مانتویی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مانتوهای رنگ روشن همچنین در انواع طرح های بلند و کوتاه دوخته می شوند که انتخاب اندازه قد مانتو به اندازه قد و فرم اندام شما بستگی دارد.

توجه داشته باشید که بهتر است قبل از انتخاب رنگ مانتوی خود از مطابقت و همخوانی آن با رنگ پوست تان مطمئن شوید و مانتویی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که زیبایی و جذابیت ظاهری شما تکمیل شود.

جدیدترین مانتو رنگ شاد
جدیدترین مانتو رنگ شاد

مانتوهای رنگ شاد در انواع رنگ های متنوع قرمز و آبی و نارنجی و زرد و سفید و … موجود می باشند و خانم ها با رنگ پوست برنزه و رنگ پوست تیره می توانند مانتوهای خیلی روشن را برای پوشیدن انتخاب کنند.

همچنین خانم هایی که دارای پوست سفید و روشن هستند در صورت تمایل به پوشیدن مانتوهای رنگ شاد بهتر است رنگ هایی را انتخاب نمایند که خیلی روشن نباشند همچنین در پوشش خود نیز از رنگ هایی تیره استفاده نمایند تا ظاهر و استایل آن ها ایده آل به نظر برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *