نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

مانتو شیک بلند

مدل مانتوی بلند تابستانی از انواع مدل مانتوهای پرطرفدار و محبوب برای خانم هایی است که به پوشیدن مانتوهای بلند علاقه مند هستند این مدل مانتوها در انواع رنگ ها و طرح های متنوع موجود هستند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود از بین این طرح های متنوع مانتوی مناسبی را برای پوشیدن انتخاب کنید.

در ادامه مطلب مدل هایی از مانتو بلند تابستانی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. پس با سایت لوکسشین همراه باشید.

عکس مانتو بلند نخی شیک
عکس مانتو بلند نخی شیک

با شروع هر فصلی مانتوهای مطابق با همان فصل وارد بازار می شوند, مدل مانتو تابستانه از انواع مدل مانتو هایی هستند که در دوخت آن ها از پارچه های خنک و نخی استفاده می شود همچنین این مدل ها در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود هستند که بهتر است اندازه قد مانتویتان را با توجه به اندازه قد خود و فرم اندام تان انتخاب کنید.

مدل مانتو بلند نخی شیک
مدل مانتو بلند نخی شیک

مدل مانتو بلند تابستانی با جدیدترین طرح های مد سال

مانتوها از انواع مدل لباس های ضروری برای خانم ها محسوب می شود و می تواند روی زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها تاثیر زیادی داشته باشد. در ادامه این مطلب تصاویری از انواع مدل مانتوی بلند تابستانه زنانه و دخترانه با جدیدترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما مطابقت و همخوانی داشته باشند.

مانتو شیک مجلسی بلند اینستاگرام
خرید مانتو شیک مجلسی بلند اینستاگرام

مدل مانتوی بلند تابستانی زنانه

مانتوهای تابستانه طرح ها و رنگ های متنوعی دارند, بهتر است این مدل مانتوها را از بین مدل مانتوهای راحت و با رنگ روشن انتخاب کنید. در دوخت انواع مدل مانتو بلند تابستانه از پارچه های خنکی نظیر پارچه های نخی و حریر و … استفاده می شود که بهتر است از مدل مانتو های حریر تابستانه بلند برای مهمانی ها و مجالس استفاده کنید. مانتو های نخی ساده و طرح دار تابستانه از انواع مدل مانتو های خنک هستند و شما می توانید از این مدل مانتو ها برای مکان های مختلف استفاده نمایید.

مانتو شیک بلند جلو باز
مانتو شیک بلند جلو باز

انواع مدل های مانتوی بلند تابستانی دخترانه

رنگ مانتو تاثیر زیادی روی چهره شما دارد بنابراین بهتر است در انتخاب رنگ مانتو حساسیت لازم را به خرج دهید. مانتو های تابستانی در انواع رنگ های روشن و تیره موجود هستند که بهتر است انتخاب رنگ مانتوی تابستانی با توجه به فرم اندام و رنگ پوست انجام شود. مانتو ها با رنگ روشن باعث زیباتر به نظر رسیدن فرم اندام های لاغر و متناسب می شوند و اگر شما اندامی توپر و درشت دارید بهتر است از مانتو ها با رنگ تیره استفاده کنید تا اندام تان متناسب تر به نظر برسد.

مانتو بلند شیک برای عید
مانتو بلند مشکی شیک برای عید

مدل های دیگری از مانتوهای تابستانی بلند و شیک

همانطور که می دانید مانتو یکی از لباس های مورد علاقه خانم ها می باشد که در هر فصلی از سال مانتوی مناسب آن فصل را خریداری می کنند که داری انواع مختلفی هستند و با فرارسیدن فصل تابستان اکثر خانم ها به دنبال مانتوهای تابستانی هستند که دارای جنس نازکی باشد و در این فصل احساس گرما نکند، در حقیقت دنبال یک کار خنک و در عین حال شیک و جذاب هستند که در رنگ و طرح های مختلف وجود دارند و بسته به سلیقه تان می توانید آن را خریداری نمایید.

مانتوهای تابستانی دارای مدل های متنوعی هستند که بعضی از خانم ها به مانتوهای بلند و برخی دیگر به مانتو های کوتاه علاقه دارند که یکی از مدل های زیبا و شیک آن مانتوی بلند است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *