نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

مانتو رنگ سرمه ای

با مانتوی سرمه‌ای، شال چه رنگی بپوشیم؟

می دانید که این روزها مدل ها و سبک های مختلف زیادی از مانتو و روسری در بازار وجود دارند که طرح بندی های مختلفی دارند به همین خاطر است که انتخاب و ست کردن مناسب آن ها کمی سخت و دشوار می باشد.

اگر شما از آن دسته افرادی هستنید که به ظاهر و تیپ خود اهمیت زیادی می دهید و دوست دارید که همیشه ظاهری آراسته داشته باشید باید بدانید که چه رنگ مانتو و روسری را بهتر است با هم ست کنید.

مدل مانتو سرمه ای شیک بلند
مدل مانتو سرمه ای شیک بلند

ست مانتو سرمه ای با شال مناسب

یکی از پر طرفدارترین گزینه هایی که بیشتر خانم ها در میان مدل ها و رنگ های مختلف مانتو به سراغ آن می روند مانتو به رنگ سرمه ای می باشد که از بهترین و سنگین ترین رنگ هایی است که در دنیای رنگ ها وجود دارد.

خب سوال اینجاست که با مانتوی سرمه‌ای، شال چه رنگی بپوشیم؟

انتخاب و خرید مانتو به رنگ سرمه ای کار آسانی است اما مسئله اینجاست که چه رنگ شال یا روسری برای ست کردن با مانتو این رنگی مناسب تر است؟

رنگ سرمه ای از سری رنگ های تیره می باشد که ته مایه آن به آبی سرد و خنثی می رسد.

به همین خاطر است که رنگ سرمه ای هم در میان خانم ها و هم در بین آقایون طرفداران بسیار زیادی دارد.

این رنگ از شیک‌ترین و امروزی‌ترین رنگ‌ها به شمار می‌رود.

شما می توانید برای هر چهار فصل سال رنگ سرمه ای را برای تمام لباس های خود انتخاب کنید و این رنگ از سری رنگ هایی می باشد که مناسب هر سن و سالی است.

رنگی پر کاربرد که حتی برای شرکت در جلسات و میهمانی های رسمی هم میتوانید از آن استفاده کنید.

 

ست مانتو سرمه ای کوتاه
ست مانتو سرمه ای کوتاه

ست رنگ های تند برای مانتو سرمه ای

رنگ های تند که به آن ها رنگ های شارپ هم گفته می شوند رنگ هایی هستند که در کنار رنگ های خنثی خیلی خوب و جذاب دیده می شوند. مثل رنگ های زیر:

قرمز

رنگ قرمز اولین رنگ شارپ و تندی است که می توانید با خرید شال زیبا آن را با مانتو سورمه خود ست کنید.

البته درجه روشنی و تیرگی رنگ قرمز هم چندان بی تاثیر نمی باشد.

از رنگ قرمز روشن معمولا فصل بهار و تابستان استفاده می شود و از رنگ قرمز تیره برای پاییز و زمستان.

 

مانتو سرمه ای اسپرت دخترانه
مانتو سرمه ای اسپرت دخترانه

بنفش

یکی دیگر از رنگ هایی که برای پیدا کردن پاسخ اینکه با مانتوی سرمه‌ای، شال چه رنگی بپوشیم؟

انتخاب رنگ بنفش می باشد. شما می توانید مانتوهایی که به رنگ سرمه ای و خاکستری می باشند را خیلی ساده و آسان با یک روسری یا شال بنفش رنگ ست کنید.

خردلی

شاید به نظرتان انتخاب و ست رنگ خردلی با سرمه ای اصلا زیبا و جذاب نباشد ما باید بگوییم که انتخاب این رنگ برای مانتوهای پاییزی سرمه ای رنگ یک گزینه بسیار عالی می باشد.

در کنار رنگ سرمه ای استفاده و انتخاب رنگ خردلی که از بهترین رنگ های پاییزی می باشد می تواند زیبایی دو چندانی را در تیپ و استیل شما به وجود آورد.

سبز

در اینجا می خواهیم از شما همراهان  یک سوال بپرسیم و آن هم این است، که آیا تا به حال برای ست کردن مانتو سرمه ای خود از شال یا روسری سبز رنگ استفاده کرده اید؟

شاید در نگاه اول ترکیب این دو رنگ کنار یکدیگر چندان زیبا و جذاب به نظر نیاید اما اگر یکبار این ست را انجام دهید علاقه زیادی به آن پیدا خواهید کرد.

ترکیب کردن شلوار روشن جین با مانتوی سرمه‌­ای و شال سبز رنگ، یک ترکیب فانتزی و زیبا می باشد که میتوانید در قرارهای خود از آن استفاده کنید.

البته این نکته را فراموش نکنید که ست کردن رنگ سرمه ای و رنگ سبز کمی ریسک پذیر می باشد که اگر تصمیم دارید این کار را انجام دهید باید ریسک آن را پذیرا باشید.

 

مدل مانتو پاییزه سورمه ای
مدل مانتو پاییزه سورمه ای

 

با رنگ های شارپ و تندی که میتوانید با مانتو سرمه ای رنگ خود ست کنید آشنا شدید.

حال می خوهیم رنگ های ملایمی را به شما معرفی کنیم که بهتر بدانید با مانتوی سرمه‌ای، شال چه رنگی بپوشیم؟

 

رنگ های ملایم و زیبایی که می توانید با مانتو سرمه ای مد نظرتان ست کنید عبارتند از:

  • سبز روشن و پاستلی
  • صورتی روشن و ملایم
  • گلبهی
  • آبی روشن

ترکیب رنگ های خنثی با رنگ سرمه ای

  • خاکستری
  • کرم
  • نخودی
  • قهوه‌ای
  • خاکی
  • مشکی
  • سفید

 

مانتو سرمه ای بلند ساده
مانتو سرمه ای بلند ساده

مدل مانتوهای زنانه و دخترانه در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود هستند و شما می توانید از بین این مدل های شیک مانتو با رنگ مناسبی را برای پوشیدن انتخاب کنید. در ادامه انواع مدل مانتوی سورمه ای با جدیدترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند. 

مانتوهای تیره در بین خانم ها طرفداران زیادی دارند و اگر شما به پوشیدن مانتوها با رنگ تیره علاقه هستند بهتر است مانتوهای سورمه ای و مشکی و قهوه ای تیره و … را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

 

مدل مانتوی سورمه ای مجلسی

مدل مانتوی مجلسی از انواع مدل مانتوهای پرکاربرد برای خانم ها است و این مدل مانتوها در انواع طرح و رنگ های مختلف موجود است و شما می توانید از بین این طرح های متنوع، مانتویی با تن پوش شیک و مناسب را انتخاب کنید.
مانتوهای مجلسی در انواع رنگ های تیره و روشن موجود هستند که مانتوی سورمه ای مجلسی یکی از زیباترین انواع مدل مانتوها برای خانم ها با سلیقه های مختلف است.

مدل مانتوی سورمه ای مجلسی را می توانید با انواع رنگ ها نظیر آبی و سفید و … ست کنید.

مدل مانتوهای مجلسی سورمه ای همچنین در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود هستند که انتخاب هر یک از این مدل ها به سلیقه شخصی و اندازه قد شما بستگی دارد.

 

مدل مانتوی سورمه ای اسپرت و اداری

مدل مانتوی سورمه ای اسپرت و اداری از انواع مدل مانتوهای پرطرفدار در بین خانم ها و دختران جوان است توجه داشته باشید که از مدل مانتوهای سورمه ای می توانید در محیط دانشگاه و مکان های اداری استفاده کنید.

در برخی از مدل مانتوهای اداری با رنگ سورمه ای به صورت ست با شلوار دوخته می شود که اغلب خانم های کارمند تمایل دارند از این مدل مانتوها در محل کار خود استفاده کنید تا ظاهر آن ها رسمی و مناسب تر به نظر برسد.
از مدل مانتوهای اسپرت نیز دختران جوان می توانند به عنوان مدل مانتوی دانشجویی در محیط دانشگاه یا دبیرستان استفاده نمایند.

 

مانتو سرمه ای گلدوزی شده
مانتو سرمه ای گلدوزی شده

مدل ست مانتوی سورمه ای

ست کردن مانتویی با رنگ سورمه ای کار سختی نیست زیرا رنگ سورمه ای با اغلب رنگ ها مطابقت و همخوانی دارد.

مدل مانتوی سورمه ای را می توانید با انواع رنگ های خنثی نظیر کرم و بژ و قهوه ای و سفید و طوسی ست کنید همچنین این مدل مانتوها را می توانید با انواع لباس های طرح دار نیز ست نمایید.

 

مانتو سرمه ای طرح دار جدید
مانتو سرمه ای طرح دار جدید

خاکستری تیره و مشکی از انواع رنگ هایی هستند که با رنگ سورمه ای به راحتی ست می شوند و اگر شما تمایل دارید ظاهر و تیپی سنگین و باوقار داشته باشید بهتر است مانتوی سورمه ای را با این رنگ های زیبا ست کنید.

اگر تمایل دارید تیپ و ظاهری متفاوت داشته باشید بهتر است مانتوی سورمه ای را با رنگ های سفید و نارنجی و قهوه ای ست کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *